Rreppellsteeltjam En allemaal halve liter water ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginner: Wat is beter: autoflower, of toch niet ?
Collapse
X
-
Heeft iemand tips of wat anders te melden dit is namelijk me eerste kweek vandaar dat ik zoveel dingen vraag, ik lees veel verslagen om te zien hoe het bij andere gaan en ik leer daar veel van.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Als de grond verzadigd is, hoef je de eerste 2 tot 3 weken niets te doen!!!
-
Je mag wat meer licht vochtige grond rond de steeltjes doen. Een soort heuveltje bouwen.
-
Yes, wilde dat net gaan typen maar Kelder had hetzelfde idee.
Plantje strekt ook een beetje dus de lamp iets (5-10cm) lager hangen. 600W moet op 60-70cm indien mogelijk.
Eventueel kun je de aarde een beetje afdekken met een stukje wit plastic dan droogt het minder snel uit.
-
-
kelderkastje heb de lamp nu op 60 centimeter van de planten staan twijfel een beetje dat ik het te laag heb neergezet en weet je ook toevallig wanneer ik de ventilator aan kan zetten
Comment
-
Rreppellsteeltjam ja heb lopen kijken maar zie niet echt specifiek welke afstand en je moet vooral zoeken op jou lamp en heb ik ook niet kunnen vinden maar heb het teruggedraaid naar 75 centimeter afstand
Comment
-
Rreppellsteeltjam in de gebruiksaanwijzing stond dat ie na 1 week of 2 op 24 inch kon en dat is omgerekend 61 centimeter drm twijfelde ik
Comment
-
Zo ziet me plant er nu uit heb bijna Q1 dagje de lamp op 75 centimeter staan heb een beetje water gegeven iemand nog tips ?You do not have permission to view this gallery.
Comment
-
Ik luister wel naar jullie en pas het ook toe maar ben soms bang dat ik teveel water ga geven maar heb nu plons gegeven bij de randjesYou do not have permission to view this gallery.
- Likes 1
Comment
-
Wat je nu doet is elke keer water geven, hierdoor zoeken de wortels niet in de diepte omdat ze aan de oppervlakte water genoeg hebben!!
De bedoeling is dat ze alle water op gebruiken en dan gaan zoeken!
Daarom word de grond voor het planten al verzadigd, hierdoor kan het wel tot 3 weken duren dat ze weer water nodig zijn.
Zo weinig gebruikt een klein plantje dus!!
Daarom is elke dag water geven onnodig en eerder belemmerend voor de goede wortelontwikkeling
-
Ikke wel Ipie, goeie kleur, focus is goed, geen vinger voor de lens.
Maar misschien bedoel jij wat anders!?
-
Comment
-
Als de lamp 120W uit het stopcontact trekt, krijgen de planten ook 120W licht
Die 600W die de fabrikant aangeeft is hypothetisch, als in ''deze lamp kan een 600W hps vervangen''. Helaas is dit getal uit de lucht gegrepen en in de praktijk niet waar.
-
Desalniettemin kun je daar we mooie resultaten mee halen. Ik kweek met 174 watt.
-
Comment