Wat is er mis met mijn autoflower me bladen krullen naar benden staat 3dagen in bloei
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Met vallen en opstaan: Een verzameling vragen
Collapse
X
-
Aarde met voeding al er in en dat mengel ik met gewone aarde heb altijd zo steveige stam en wortels maar zie wel dat mijn puntjes lichtjes heel komen op foto is het niet zichtbaar mss binnen paar weken is mijn eeste autoflower normaal zet ik gefiminiseerd planten maar dit jaar doe ik auto flower
Comment
-
Wat kan ik doen om dikke stevige toppen te hebben ziet er naar uit dat het een bloei van 7a10weken zal zijn
Comment
-
Wat is het probleem de bladen van mijn plant staan me niet aan het was 2dagen mooi recht op en nu terug niet meer
Comment
-
Ziet er prima uit toch? Ik zou je minder druk maken en de natuur zijn werk laten doen!
Je plantricht zich naar de zon, dus hij staat nooit precies hetzelfde. Vooral in lichtarme omgevingen kun je dat goed zien.
Gaat dan vaak ook samen met strek...
Als die echt door gaat hangen kun je haar altjid nog een beetje ondersteunen met wat touw of wat dan ook.Last edited by Nederhigh; 6 May 2020, 11:05.
-
-
Thanks colori, ik had het nog nieteens opgemerkt op m'n gsm.
Groenematten420 Ik heb al je vragen die je in iemand anders z'n kweekverslag stelde hier in je eigen topic gezet.
Dan hoef je niet meer het topic van een ander te kapen.
Thankjoe voor de medewerking.
- Likes 2
Comment
Comment