Is het genoodzaakt om kippengaas in een bos te plaatsen of kunnen mijn plantjes ook overleven (, niet opgegeten worden) door andere middelen
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De moeilijke start van Dreetn : Alle vragen
Collapse
X
-
Ik ben lekker bezig aan mijn guerilla kweekje omdat ik niet thuis mag van mij ouders e mijn ouders weten het eigenlijk ook niets maar nu mijn vraag
waar en op welke manier kan ik drogen aangezien mijn ouders van niets weten
-
Mij lijkt het dat je je wiet niet thuis gaat kunnen drogen.. In het beste geval heb je een opbrengst van 16(!) planten die in volle grond sinds mei hebben staan groeien. Dan heb je volgens mij een hele schuur nodig om dat allemaal in te drogen. Om nog maar te zwijgen van de geur. Ik denk niet dat je dit zomaar kan verborgen houden voor je ouders.
- Likes 1
Comment
-
- Likes 4
Comment
-
Ik wou vandaag terug gaan naar mijn plaats toen ik aankwam op de parking stonden er 2 combi's en hoorde ik een hond blaffen ik neem aan een politiehond maar die plantjs zitten er nog maar sinds zaterdag dus ik vraag me af kunnen deze al ontdekt zijn ik moet door netels en dorens wandelen om er te graken dus ik weet niet of het voor mijn plantjes zijn dzt ze er waren ik zou best wachten tot de oogst om terug te gaan zeker? En dan zien of ze er nog stazn of niet
iemznd ervaring
Comment
-
Nou, wat denk je ? Ontkennen natuurlijk.
Altijd alles ontkennen en alleen antwoord geven op vragen.
Hallo wat doet u hier? Antwoord op de vraag. Hond uitlaten, metaaldetector, fotograferen, vissen
Mag ik uw ID zien? Jahoor, hier.
Komt u hier vaker? Ja, soms wel als ik ...........(zie vraag 1)
Niks uit jezelf vertellen, alleen kort antwoorden op de vragen en verder hou je je lippen op elkaar.
Da's advies voor elk contact met de politie, heb ik geleerd.
DNA test doen ze niet voor een paar plantjes.
Vraag je kapster of ze een zak haar mee wil nemen van haar klanten, dan kunnen ze heel het dorp gaan onderzoeken.
Of scheer de hond, of de kat, of het konijn of de cavia en gooi dat er bij.
Aaah, das waar ook.....ook nog illegaal kappen in Coronatijd !
Zet dan maar een muts op ook.
Iedereen die er voor 11 mei netjes geknipt bij loopt is verdacht want de kappers zijn al een heel tijdje dicht.
Comment
Comment