Hi,
Ik ben nieuw hier, een liefhebber van cannabis en recent ook beginnen met wat te kweken. Natuurlijk zal ik van alle gewillige alle info kunnen gebruiken. Ik start alvast me
mijn setup
Tent 120x120x200
Lamp Philips Greenmaster 600w HPS
*Dimbaar EVSA van Mastergear
Davin v12 Fan controller
*Davin Timeswitch Schakelkast
Can-Fan 470 m3 met filter gemonteerd
Twee passieve inlaten, eentje via het raam, andere naar andere ruimte.
*Ik heb alles gemonteerd op een pallet met twee autosproeiers om de boel toch wat veilig te houden
Ook hangt er een cameratje in de tent om temp en lv te controleren
image_360909.jpg
Screenshot_20200510-190522_Samsung Internet.jpg
Aarde plagron lightmix + growmix
Volledige voedingslijn van Canna
Planten en zaden
Ik had 3 zaden gekregen van een vriend met onbekend geslacht. Die heb ik natuurlijk laten groeien in de veranda en staan nu met 6 jonge plantjes onder 250 Watt Lv 60 en 25 graden op een 18/6 regime
De jonkies zijn 3 x Sour diesel van RQS
2x Strawberry lemonade en 1x G13 barneys farm
Dit is Plant 1 getopt
image_360910.jpg
Dit is plant 2 ook getopt
image_360911.jpg
En hier dan 3 de kleinere
image_360912.jpg
Nu zit er wel een leeftijdsverschil van 4 weken op de zaailingen en de 3 onbekende...
Ik had op een van die planten wat gele vlekjes gezien dus ben ik neemolie gaan halen, gemixt met water en wat zeep en de planten alle 3 behandeld door te sproeien net voor de zon op gaat.
De 3 planten zijn ook getopt geweest. Nu wat me vooral opvalt is dat de bladeren precies een glimmerige kleur hebben( ik heb niet te veel zeep of neem olie in de verstuiver gedaan?) En ook maar 3 tal keer besproeid ermee. Van grondvoeding staan ze op het Canna Rhizo en een kleine hoeveelheid Terra Vega.
Dankje alvast
Waterval
Ik ben nieuw hier, een liefhebber van cannabis en recent ook beginnen met wat te kweken. Natuurlijk zal ik van alle gewillige alle info kunnen gebruiken. Ik start alvast me
mijn setup
Tent 120x120x200
Lamp Philips Greenmaster 600w HPS
*Dimbaar EVSA van Mastergear
Davin v12 Fan controller
*Davin Timeswitch Schakelkast
Can-Fan 470 m3 met filter gemonteerd
Twee passieve inlaten, eentje via het raam, andere naar andere ruimte.
*Ik heb alles gemonteerd op een pallet met twee autosproeiers om de boel toch wat veilig te houden
Ook hangt er een cameratje in de tent om temp en lv te controleren
image_360909.jpg
Screenshot_20200510-190522_Samsung Internet.jpg
Aarde plagron lightmix + growmix
Volledige voedingslijn van Canna
Planten en zaden
Ik had 3 zaden gekregen van een vriend met onbekend geslacht. Die heb ik natuurlijk laten groeien in de veranda en staan nu met 6 jonge plantjes onder 250 Watt Lv 60 en 25 graden op een 18/6 regime
De jonkies zijn 3 x Sour diesel van RQS
2x Strawberry lemonade en 1x G13 barneys farm
Dit is Plant 1 getopt
image_360910.jpg
Dit is plant 2 ook getopt
image_360911.jpg
En hier dan 3 de kleinere
image_360912.jpg
Nu zit er wel een leeftijdsverschil van 4 weken op de zaailingen en de 3 onbekende...
Ik had op een van die planten wat gele vlekjes gezien dus ben ik neemolie gaan halen, gemixt met water en wat zeep en de planten alle 3 behandeld door te sproeien net voor de zon op gaat.
De 3 planten zijn ook getopt geweest. Nu wat me vooral opvalt is dat de bladeren precies een glimmerige kleur hebben( ik heb niet te veel zeep of neem olie in de verstuiver gedaan?) En ook maar 3 tal keer besproeid ermee. Van grondvoeding staan ze op het Canna Rhizo en een kleine hoeveelheid Terra Vega.
Dankje alvast
Waterval
Comment