Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zat ff te en toen dacht ik van Mhmmm zullen 2 verschillende Led lampen van ieder 60w bij elkaar de 120 opleveren? Of staat dit los van elkaar? En dan wel alletwee van boven af naast elkaar.
De wetenschap achter de LED Kweeklamp (wat moet je nu geloven?) We gaan het hebben over de wetenschap achter (LED) kweekverlichting en waarom het zo goed kan werken. Het is ingewikkelde materie maar we proberen het zo eenvoudig mogelijk uit te leggen zonder onvolledig te zijn. Dit komt je vast bekend voor Je bent van p
Slome Joop Ik kat niemand af, volgens mij is het andersom. Maar het zijn meestal de gene met de grote mond en zelf weinig resultaten.
Met dat gezegd te hebben overweeg ik toch om mij Time Lapse camera te pakken en op Youtube verder te gaan. Ow wat missen jullie groentjes resultaten van iemand die wel geschiedenis in het kweken hebt. (Buiten dit forum)
Jeetje Yuno, wat een negatieve lading in de meeste berichten van je. Ook ik had je, naast het maken van een grapje, gewoon antwoord gegeven op je vraag.. Als je je zoveel beter voelt, stel dan geen vragen aan deze groentjes en pak je biezen.
Nou moe, gaan we kattig doen? Ik heb in ieder geval een duidelijk verhaal neergezet zodat andere mij kunnen helpen. Ik beweer ook niet alwetend te zijn.
Joe ik stop er mee heeft toch geen zin...
Normale vraag voor iemand die niet meer dan 1 lamp heeft hangen. Het zijn immers 2 verschillende lampen die dan naast elkaar zouden hangen en of het bijelkaar opgetelde resultaten zou geven of dat het losstaat en je gewoon meer opervlakte hebt dan watt.
Laten we het erop houden dat de beginpost niet zo duidelijk was.
Met elke reactie geef je meer info, als dat allemaal in de 1e post gestaan had dan had je minder “grappige” antwoorden gehad.
Comment