Beste jointjes draaiers,
Na jaren dromen van mijn eigen kweekje is het eindelijk zo ver, bijna toch ...
Ik heb ondertussen al een tent en lamp besteld en de rest zit min of meer in een winkelmandje op meerdere sites.
Mijn Barney's Purple Punch Auto's heb ik al aangekregen deze week.
Vraag 1: Willen jullie even mijn setupje nakijken en eventueel bemerkingen geven?
[Mars Hydro Tent 70x70x160cm] (Reeds onderweg)
[Mars Hydro TS 1000] (Reeds onderweg)
[Can-lite PL 150m3 25 cm]
[PROLINE inlineFAN 100mm]
[Biobizz Lightmix] + [Monster Bud Mix Bio]
Een afvoerbuis met klemmen krijg ik normaal via een vriend.
Voorlopig ben ik van plan om in deze tent 4 11 liter/3 gallon potten te gaan gebruiken voor 4 autos.
Vraag 2: Voeding
Zoals jullie kunnen zien in het eerste stukje overweeg ik dus om met BioBizz Lightmix te gaan werken, heb op Zamnesia ook ineens de Monster Bud Mix mee besteld. (Iemand hier ervaring mee?)
Maar na uren het internet te hebben doorlezen lees ik enorm veel verschillende dingen.
Zo kwam ik gisteren uit bij 50/50 tussen Biobizz All mix en Biobizz Coco, een andere interessante optie was dan weer een kuiltje BB Light mix in een volledige pot BB All Mix.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee wat helpen, alvast bedankt.
Na jaren dromen van mijn eigen kweekje is het eindelijk zo ver, bijna toch ...
Ik heb ondertussen al een tent en lamp besteld en de rest zit min of meer in een winkelmandje op meerdere sites.
Mijn Barney's Purple Punch Auto's heb ik al aangekregen deze week.
Vraag 1: Willen jullie even mijn setupje nakijken en eventueel bemerkingen geven?
[Mars Hydro Tent 70x70x160cm] (Reeds onderweg)
[Mars Hydro TS 1000] (Reeds onderweg)
[Can-lite PL 150m3 25 cm]
[PROLINE inlineFAN 100mm]
[Biobizz Lightmix] + [Monster Bud Mix Bio]
Een afvoerbuis met klemmen krijg ik normaal via een vriend.
Voorlopig ben ik van plan om in deze tent 4 11 liter/3 gallon potten te gaan gebruiken voor 4 autos.
Vraag 2: Voeding
Zoals jullie kunnen zien in het eerste stukje overweeg ik dus om met BioBizz Lightmix te gaan werken, heb op Zamnesia ook ineens de Monster Bud Mix mee besteld. (Iemand hier ervaring mee?)
Maar na uren het internet te hebben doorlezen lees ik enorm veel verschillende dingen.
Zo kwam ik gisteren uit bij 50/50 tussen Biobizz All mix en Biobizz Coco, een andere interessante optie was dan weer een kuiltje BB Light mix in een volledige pot BB All Mix.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee wat helpen, alvast bedankt.
Comment