Ongeveer 8 weken nu
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Northern lights auto - diverse probleempjes en vragen
Collapse
X
-
Moet zeggen ze gaan beter als vorig jaar, thanks door dit forum!
is er ergens op dit forum een topic met autoflower met fotos per week oid?
Comment
-
Helemaal top! Die zie ik namelijk nu op de toppen!
las ook ergens dat je dan goed moet opletten dat ze niet te lang meer staan? Ivm de kwaliteit enzo?
Comment
-
De meeste planten bij nieuwe kwekers halen dat niet.
Voor die tijd gaan ze dood, of heeft men door ongeduld al 3 weken te vroeg geoogst
Ze gaan niet zomaar te ver. Dan ben je echt al weken voorbij de bloeitijd voor het zover is.
Waar haal je dat vandaan, want ik lees dat wel vaker laatste tijd, het lijkt of er een site is die dat zit te promoten ofzo.
En dan krijgen we hier vragen als "kan ik al oogsten want anders gaan ze te ver", en dan blijken ze 4 weken te bloeien...
-
-
Zal straks nog even wat foto’s erbij gooien, na dit weekend ga ik de 1ste plant na verwachting spoelen. De andere 3 zullen nog even moeten wachten aangezien ze later gestart zijn
(Ps. De foto is 1 vd 3 die nog even blijven staan.. best aardig toch voor een rookie )You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Zo, weckpotjes en hygrometers zijn in aan tocht!
beetje lastig meten alleen.
ik laat ze in de kelder drogen, met een raam op een kiertje. Maar hoe kom ik erachter dat mn toppen de juiste RV hebben voor het curen kan beginnen?
voor in de weckpotjes heb ik hygrometers, ik las dat de perfecte RV is 65% voor je moet beginnen met curen in weckpotten, is het op het moment dat Je de steeltjes Kunt knakken, dat je ze in de weckpot duwt afgesloten? En dan dag op dag even laten luchten?
Comment
Comment