Beide planten staan even lang, wie kan me vertellen waarom de ene bruine sliertjes heeft en de ander niet zo zeer
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Northern lights auto - diverse probleempjes en vragen
Collapse
X
-
Goeiemorgen!
het drogen: momenteel hangt er 1 in de kelder, hygrometer geeft ern hoge luchtvochtigheid aan..
kelder is donker en een raam staat open voor te ventileren..
wat is de goeie luchtvochtigheid om ze te laten drogen zonder dat er schimmel optreedt?
raakte een beetje in paniek toen ik de 80% zag vanmorgenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Als je het antwoord niet kunt vinden (er staan heel wat vragen en antwoorden over drogen in ditzelfde subforum) dan is het handiger als je een totaal andere vraag hebt dan waar het over ging, dat je daar een nieuw topic voor opent inderdaad.
Ik had hier al even niet gekeken omdat ik dacht dat het nog steeds over dat water ging.
80% is te hoog ja.
Comment
-
Ahja op die fiets, wou dat eigenlijk het forum niet aandoen! Aangezien ik al heel wat vragen beantwoordt heb gekregen via het topic ‘mijn dank is groot’
Maar heb veel gelezen over curen en drogen op het forum, maar kwam deze vraag helaas nergens tegen!
-
Misschien zie je die vraag niet omdat er over dat onderwerp in bijna elk topic over drogen en curen gesproken wordt ?
Om gegarandeerd geen schimmel te krijgen in schone toppen die van een plant af komen zonder toprot of meeldauw of andere ziektes is een lv van 00 nodig.
Er is geen garantie dus.
Ventileren.
-
-
QnQ Ventileren doe ik zoiezo goed, 2 raampies open! Het lijkt tot nu toe goed te gaan.. alleen even kijken wanneer ze droog genoeg zijn om ze in wrckpotten te duwen, hoe hanteer jij dit? Als de kleine takjes knakken?
Comment
-
hoe lang zijn ze al aan het drogen ?
een paar regels om goed te drogen
1) donker
2) koel +- 18 graden
3) lage lucht vochtigheid (60%)
4) traag drogen !!
Comment
-
Jura wanneer hou je de pot gesloten? Heb je er een percentage LV bij? Gooi namelijk een hygrometer in de weckpot erbij
Comment
-
Dit kan je eventueel gebruiken voor in de potten
Say goodbye to fluctuating humidity inside your storage containers and the CVault containers in particular. The Boveda Humidipak keeps the relative humidity of the air at 62% or 58% by adding or removing moisture. There are no chemicals in the Boveda humidity packs; the contained elements are completely natural and food-safe: Salt and purified water. No maintenance or refilling required.
Comment