Ik heb 3 sweet cheese autos allemaal buiten met serretje.
Betreft hoe ze er uit zagen is op zicht oogstklaar en met gsm zoom lijkt het op witte trichromen.
plant 1
- 03/08 geoogst en laten drogen in een kot buiten die goed warm werd....
- 06/08 was kurkdroog en gezien de hittegolf die dan nog eens begint
- 06/08 in glazen potten gedaan op een koele donkere plaats en ik open ze dagelijks een uur (ruikt naar hooi)
- 06/08 een kleine hoeveelheid afzonderlijk van gesneldroogd op mijn computer en ruikt ook naar hooi maar wietgeur is aanwezig bij verkruimelen en rookt wat scherp natuurlijk.
Dit is allemaal veel te snel natuurlijk :s
Ook goed om te weten: Ik sta droog en wilde geen inkopen meer doen.
Vraag: Wat in glazen bokalen zit gewoon laten curen en na 2 a 4 weken van beginnen roken?
plant 2
- 06/08 geoogst en ligt nu te drogen op pvc roosters in kartonnen doos op koelere plaats (denk rond de 25 graden met deze gittegolf, normaal minder)
geen afzuiging aanwezig, gewoon een niet volledig afgesloten doos. (heb de indruk dat er veel minder hooigeur is eigenlijk)
foto van die dag voor ik ging oogsten:
can-06-08.jpg
en nog ene van de dag ervoor maar anders genomen
can-05-08.jpg
- 09/08 nog niet droog (gelukkig)
plant 3
- deze laat ik nog staan en ik hoop maandag/dinsdag een microscoop te ontvangen die ongeveer een weekje geleden besteld is.
- 27/07 de potten gespoeld met gewoon regenwater tot de geleidbaarheid laag was
- 06/08 als ik goed kijk begin ik te twijfelen als de trichromen eigenlijk allemaal wit zijn en dus wil ik wachten tot ik wat amber begin te zien hier.
- 07/08 volledig gespoeld met osmosewater (omdat ik toevallig zo'n toestel liggen heb, aquariumliefhebber) Ik twijfel als gewoon regenwater wel goed is
kwa stadium op zicht zaten deze 3 planten zo goed als even ver.
Naar spoelen toe,
- (dus een week later al 2 planten geoogst)
Heb dan nog 2 andere auto's.
1 auto die binnen 3 a 4 weken ook klaar is dus ik hoop het met deze beter te doen.
Betreft de hooigeur, mn droogproces is gewoon wat om zeep met de eerste plant denk ik?
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-ruikt-slecht
Nu begin ik wel te overwegen om toch nog inkopen te doen en alles op het gemak te laten zijn gang gaan.
Tenzij die eerste plant redelijk verkloot is nu en ik die even goed kan oproken.
Betreft hoe ze er uit zagen is op zicht oogstklaar en met gsm zoom lijkt het op witte trichromen.
plant 1
- 03/08 geoogst en laten drogen in een kot buiten die goed warm werd....
- 06/08 was kurkdroog en gezien de hittegolf die dan nog eens begint
- 06/08 in glazen potten gedaan op een koele donkere plaats en ik open ze dagelijks een uur (ruikt naar hooi)
- 06/08 een kleine hoeveelheid afzonderlijk van gesneldroogd op mijn computer en ruikt ook naar hooi maar wietgeur is aanwezig bij verkruimelen en rookt wat scherp natuurlijk.
Dit is allemaal veel te snel natuurlijk :s
Ook goed om te weten: Ik sta droog en wilde geen inkopen meer doen.
Vraag: Wat in glazen bokalen zit gewoon laten curen en na 2 a 4 weken van beginnen roken?
plant 2
- 06/08 geoogst en ligt nu te drogen op pvc roosters in kartonnen doos op koelere plaats (denk rond de 25 graden met deze gittegolf, normaal minder)
geen afzuiging aanwezig, gewoon een niet volledig afgesloten doos. (heb de indruk dat er veel minder hooigeur is eigenlijk)
foto van die dag voor ik ging oogsten:
can-06-08.jpg
en nog ene van de dag ervoor maar anders genomen
can-05-08.jpg
- 09/08 nog niet droog (gelukkig)
plant 3
- deze laat ik nog staan en ik hoop maandag/dinsdag een microscoop te ontvangen die ongeveer een weekje geleden besteld is.
- 27/07 de potten gespoeld met gewoon regenwater tot de geleidbaarheid laag was
- 06/08 als ik goed kijk begin ik te twijfelen als de trichromen eigenlijk allemaal wit zijn en dus wil ik wachten tot ik wat amber begin te zien hier.
- 07/08 volledig gespoeld met osmosewater (omdat ik toevallig zo'n toestel liggen heb, aquariumliefhebber) Ik twijfel als gewoon regenwater wel goed is
kwa stadium op zicht zaten deze 3 planten zo goed als even ver.
Naar spoelen toe,
- (dus een week later al 2 planten geoogst)
Heb dan nog 2 andere auto's.
1 auto die binnen 3 a 4 weken ook klaar is dus ik hoop het met deze beter te doen.
Betreft de hooigeur, mn droogproces is gewoon wat om zeep met de eerste plant denk ik?
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-ruikt-slecht
Nu begin ik wel te overwegen om toch nog inkopen te doen en alles op het gemak te laten zijn gang gaan.
Tenzij die eerste plant redelijk verkloot is nu en ik die even goed kan oproken.
Comment