Hey beste mede growers and smokers ik heb graag wat advies nodig
Heb wat onzekerheid ivm mijn auto’s.
Heb hier een Glue gelato auto van Barneys farm.
Op hun website word aangegeven dat ze van seed to harvest in 70 dagen klaar zou moeten zijn.
Ik weet dat dit een indicatie is dus ik dacht give or take 1 a 2 weken aan variatie maar ze heeft haar kopje 22 juni uit de grond gestoken en is pas sinds 13 dagen grofweg echt massa aan het opbouwen.
Mijn plantje ziet er goed uit maar ik ben onzeker of ik haar flush zou moeten beginnen of niet.
Hier een paar foto’s voor de duidelijkheid met een tijd lijn.
foto 1: 23 Juni
foto 2: 22 Juli
foto 3: 29 juli (begin bloei)
foto 4: 8 Augustus
foto 5: 13 Augustus
Kan iemand me grofweg laten weten hoe lang deze plant nog te gaan heeft zodat ik de flush een beetje kan gaan programmeren?
Ps.
ze is in Biobizz light mix geplant waar ik nog zo’n 30% vermiculite aan toegevoegd heb.
ze krijgt sinds twee weken haar volle dose van biobizz
fish mix
bio bloom
Top max
bio vera
BVD!
Heb wat onzekerheid ivm mijn auto’s.
Heb hier een Glue gelato auto van Barneys farm.
Op hun website word aangegeven dat ze van seed to harvest in 70 dagen klaar zou moeten zijn.
Ik weet dat dit een indicatie is dus ik dacht give or take 1 a 2 weken aan variatie maar ze heeft haar kopje 22 juni uit de grond gestoken en is pas sinds 13 dagen grofweg echt massa aan het opbouwen.
Mijn plantje ziet er goed uit maar ik ben onzeker of ik haar flush zou moeten beginnen of niet.
Hier een paar foto’s voor de duidelijkheid met een tijd lijn.
foto 1: 23 Juni
foto 2: 22 Juli
foto 3: 29 juli (begin bloei)
foto 4: 8 Augustus
foto 5: 13 Augustus
Kan iemand me grofweg laten weten hoe lang deze plant nog te gaan heeft zodat ik de flush een beetje kan gaan programmeren?
Ps.
ze is in Biobizz light mix geplant waar ik nog zo’n 30% vermiculite aan toegevoegd heb.
ze krijgt sinds twee weken haar volle dose van biobizz
fish mix
bio bloom
Top max
bio vera
BVD!
Comment