hallo ik heb een vraag alsjeblieft stekken zijn het beste op 24/24 of 18/6 ? bedankt voor het lezen en sorry dat ik google translate gebruik Dankjewel
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
stekken 24h/24 ? 18h/6 ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam View PostDo you mean fresh clones, or already rooted clones for in a growing set up!
Comment
-
Gebruik stekpoeder en een klein beetje steenwol de lamp kort eronder mag tl licht zijn,in de zomer 18 uur p/ d en in de winter 24 opstart en om de dag stekpoeder gebruiken.Is de makkelijkste weg .Last edited by Henk111; 12 September 2020, 01:34.
Comment
-
Raar advies, hoor!? Waarom en waarom?
-
Ik geef niet graag commentaar op hoe iemand iets aanpakt.
Maar nu toch even wel: stekpoeder is een hormoon. Dat werkt als je je het steeltje er mee in contact laat komen. Om het om de dag nog eens te doen, heeft helemaal geen zin. Totaal nutteloos.
Het maakt voor de stek ook niet uit of het winter of zomer is.
18/6 kan. 24/0 kan ook.
-
-
Rreppellsteeltjam
Voor een betere doorgroei vd wortels .Niet teveel stekpoeder gebruiken.Ik heb het jaren lang zo gedaan en waarom ?10 zaadjes is 10 plantjes met stekpoeder En zonder stekpoeder is het gedoe.Maar goed ieder zijn keuzes
Comment
-
Rreppellsteeltjam Om de temp in bv een groeikastje stabiel te houden in de winter .
het stekpoeder is bij gezonde stekjes maar 1 X nodig .Zodra ik om ga na een eerste pot met grond ,behandel ik ze nog eens.
De gel ken ik nog niet ,Ben er wat jaren uit geweest
Comment
-
Nogmaals: Vaker stekpoeder gebruiken is zinloos.
Veel profi kwekers dopen hun stekken zelfs maar 10 seconden in een water met daarin de hormonen die in stekpoeder zitten.
Er zit geen verschil tussen stekpoeder en stekgel. Behalve hoe het er uit ziet.
-
Aha, op die manier.
Maar waarom zou je ongezonde stekken gebruiken, ze doen 't of ze gaan uit de wortelbak, simpel zat!
-
-
En 22/2 kan ook .En nog wel andere varianten Het stek verhaal is zo als ik het altijd gedaan heb.En als het beter kan hoor ik dat graag . De zaadjes allen opgekomen en daarna zo als beschreven uitgevoerd 10 uit 10 Femenized Maar ik kan het eens met 1 X doen en als dezelfde wortelgroei geeft .Toppie toch .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk111 View PostEn 22/2 kan ook .En nog wel andere varianten Het stek verhaal is zo als ik het altijd gedaan heb.En als het beter kan hoor ik dat graag . De zaadjes allen opgekomen en daarna zo als beschreven uitgevoerd 10 uit 10 Femenized Maar ik kan het eens met 1 X doen en als dezelfde wortelgroei geeft .Toppie toch .
Comment
-
Rreppellsteeltjam ja 10 zaadjes is niet veel .Dus wil ik wel alles geprobeerd hebben om tot een resultaat te komen.
Comment
Comment