Hoi beste leden. Ik heb een vraag, heb al veel gelezen ook hier op de forum maar vind nergens een concrete vraag. Ik wil een 6 tal autoflowers zetten in een tunnelserre. 3 gorilla van zamnesia 1 girl scout cookie van zamnesia 1 nlx van rq en 1 amnesia van Dutch pasion. Ik wil graag plagron gebruiken de terra versie. Maar nu mijn vraag heb gelezen dat batmix sterk is en beter lichtmix kan gebruiken. Maar had ergens gelezen dat als ik batmix meng met cocos het perfect moet lukken. Klopt dit ? Of een grow mix zou die ook goed zijn. En voor vaste toppen wil ik sugar royal en green sensation gebruiken hopelijk kan iemand mij hier mee verder helpen grtz
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Batmix
Collapse
X
-
Yep, daar kun je beter de Alga lijn bij gebruiken als je Plagron wil.
Lijkt me ook een stuk makkelijker voor buiten, geen gedoe met pH aanpassen, en gewoon milliliters meten.
Voor een antwoord had je misschien in het voeding-forum kunnen kijken.
Daar is een mega topic over Plagron waar de vraag "welke voeding met batmix" vast al eens is beantwoordt
Comment
-
Comment
-
Hoi. Ja ga ze in een serre zetten in potten van 11 liter. Goed had ind veel gelezen en goede reacties van green sensation. het zou de bloemen ook harder maken ? dan ga ik de growmix proberen, aangezien ik mijn zaadjes in zaai en stekgrond laat ontkiemen. en als ze 2.5 3 weken oud zijn in hun pot zetten met growmix. En dan zou ik drie weken niet moete bij voeden. Dan zijn ze normaal 6 weken en zou ik dan met bloom kunnen beginnen en green sensation ? Ik ga na de 15e mei starten
-
In de serre kan nu al. AFjes best meteen in de eindpot. Dan maak je een kuiltje vol zaai en stekgrond in je andere medium.
-
Comment