Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek - 2 weken ver... Meningen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jup... Ik heb de indruk dat ik geluk heb.. het lijkt erop dat ik het er kan afvegen met een natte vinger. Dan zullen het gewoon restanten vita race geweest zijn en is het blad toch niet aangetast.

Morgen check ik het fatsoenlijk bij daglicht.

Comment

Even updaten: na ongeveer 21 dagen zien ze ee zo uit!

Mooi weertje de laatste dagen lijkt hun goed te doen.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Das een mooi plantje! Ziet er mooi uit! Succes
        ​​​​​

Comment

• Focuz
          Focuz commented
          Editing a comment
          Thnks, is m'n eerste kweek en vind het fantastisch om ze te zien groeien.

Hopelijk blijft het weer nog degelijk om hun bloeiperiode door te komen..

ja de eerste 2-3 weken zijn altijd fijn. maar nu gaat het beginnen.
        geef je het juiste water?
        heb je de goede potgrond ?
        hoeveel water geef je?

als de plant groter wordt ga je de eerste bladproblemen krijgen. en dan begint het met water en onjuiste ph.

een autoflower heeft eigelijk niets nodig. enkel goeie potgrond en ph6 water. en heel misschien in de laatste week voor het spoelen wat bloeivoeding maar dan nog.

heb nu 2 keer een autoflower gedaan en ben er 2 keer slecht in uit gekomen ook al doe je alles perfect. die planten kunnen tegen niets. zet je ze in de volle zon krijgen ze stress en denk je ga wat water geven en staan ze zeiknat. doen ze er 3 weken over om te genezen maar hebben ze geen tijd meer om te groeien.

Comment

Ze blijven gestaag groeien...
          gebruik nu neemolie om de zoveel dagen en lichte dosis voeding:
          Power Roots, alga grow, cellmax bio 8-2-2 vita race, maar voorlopig heel laag gedoseerd
          grond is cellmax bio grond en lichtjes aangevuld met vivimus groenten en fruit bodemverbeteraar

planten staan buiten, maar haal ze voorlopig nog binnen 's nachts
          . Hoop ze te kunnen afbloeien buiten onder een gemaakt doorzichtig 'dak' tegen regen...

Foto is van 29 dagen na ontkiemen..
          Attached Files

Comment

En hoe gaat ze, en hoe zit het nou met dat afdakje, ben wel es benieuwd
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• Focuz
              Focuz commented
              Editing a comment
              Hey,

Ze gaan best mooi vind ik zelf. Ben op 30 dagen LST gestart.
              Gebruikte Alga Grow, Power Roots, Vita Race en Neem-Olie tot hiertoe, maar ze gaan net in bloei, dus ik ga binnenkort schakelen naar Alga Bloom / Green Sensation.
              Afdakje heb ik kunnen maken maar gelukkig nog niet vaak nodig gehad.
              Nu ze in bloei gaan ga ik ze wel altijd buitenhouden; voorlopig lijken we een deftige nazomer te krijgen. Fingers Crossed dat dit zo blijft. Benieuwd hoeveel en welke kwaliteit mijn oogst zal opleveren.

Thnks voor alle tips. Hieronder nog 2 foto's van de plantjes na 43 en 45 dagen.

Zal binnenkort ook eens een foto van het dakje nemen, maar nu niet thuis. Heb jij ook nog buitenplanten staan?

43 en 45 dagen Royal Haze Auto
            Attached Files

Comment

Bezig...
            X