Hoi hoi, oeps mijn buurtjes vinden mijn plant nu erg gaan stinken, en ik wil ze niet tot last zijn, maar ze mag zeker nog een week - 10 dagen voor ik haar ga oogsten , kan ik haar op een zonnige plek binnen in de huiskamer zetten , zodat ze vanacvhter het raam nog wat zon mee kan pikken of heeft dat totaal geen nut ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Binnen zetten ? Werkt de zon ook achter glas ?
Collapse
X
-
Klote zooi. Ik begrijp dat gezeur echt niet. Alsof de geur van 1 plantje het tuin genot kan verpesten.
Persoonlijk zou ik de plant zover mogelijk van de klaagbuurtjes afzetten en een aantal lavendel en citroenmelisse planten tussen jou en de buurtjes zetten.
nu zal waarschijnlijk ook de wind een rol spelen waardoor ze de ene dag meer last dan de andere dag er van hebben.
Comment
-
Ik ben het niet eens met het gezeur, maar ik snap het wel degelijk. Als je echt een goed geurende plant hebt staan, en je bent geen liefhebber, dan kan het wel degelijk heel vervelend zijn om dat continu te ruiken.
Mijn oude buren hielden ontzettend van Nederlandstalige muziek op volume standje 10+1. Voor een uurtje is dat niet erg, voor drie uurtjes ook niet.. Maar van 11:00 in de ochtend tot 02:00 in de nacht is dat gewoon een aanslag op je leefgenot.
Je wilt lekker de hele zaterdag buiten doorbrengen, en dan kun je je eigen gedachten nog niet eens horen omdat Bauer of Hazes er doorheen loopt te janken.
Tof dat de buren dat aangeven en niet zomaar de politie bellen. Laat ze ook weten dat je dit vervelend vind en dat je het probeert op te lossen voor ze (dat laat aan hen zien dat je het serieus neemt en dat ze serieus genomen worden; dat scheelt een boel escalatie). Ik zou de plant binnen zetten, bij gebrek aan iets beters. Of misschien een tijdelijke kas bouwen van wat plastic en wat goedkope houten latten van de bouwmarkt.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Inderdaad heel fijn dat de buren het aangeven! Zoals eveneens gezegd zal je huis zal wel verschrikkelijk gaan stinken..
Ben zelf achter het raam begonnen. Dat ging redelijk zo lang er het grootste deel van de dag zon op stond, maar toen het een groot deel van de dag bewolkt werd was de groei nihil.
Comment
-
Heb je geen schuur waar je een groei lamp / tl op kan hangen ?
Verder kan je het altijd proberen, binnen achter glas, maar ik denk dat je onderschat hoe dat gaat stinken in huis.
Als je redelijk zeker bent dat de plant klaar is over 2 weken zeg dan tegen je buren dat je nog maar 3 weken hoeft en dan klaar bent, en kijk hoe ze reageren.
Ik had nooit problemen met me buren, maar weet dat het erg afhangt van hoeveel wind er staat tav de last die ze er van hebben.Lets not criticize but legalize
Comment
-
Zou dood en dood zonde zijn toch....You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment