Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen zetten ? Werkt de zon ook achter glas ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen zetten ? Werkt de zon ook achter glas ?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi, oeps mijn buurtjes vinden mijn plant nu erg gaan stinken, en ik wil ze niet tot last zijn, maar ze mag zeker nog een week - 10 dagen voor ik haar ga oogsten , kan ik haar op een zonnige plek binnen in de huiskamer zetten , zodat ze vanacvhter het raam nog wat zon mee kan pikken of heeft dat totaal geen nut ?

    #2
    Beter iets dan niets. Uit mijn hoofd blokkeert een raam al snel 30% zonlicht.
    Maar besef wel dat je hele huist naar wiet gaat ruiken, en niet een beetje ruiken.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ik heb denk ik voor voorlopig een plekje gevonden naast het huis , nu maar hopen dat de lucht minder voor ze word !!

    #3
    Klote zooi. Ik begrijp dat gezeur echt niet. Alsof de geur van 1 plantje het tuin genot kan verpesten.

    Persoonlijk zou ik de plant zover mogelijk van de klaagbuurtjes afzetten en een aantal lavendel en citroenmelisse planten tussen jou en de buurtjes zetten.

    nu zal waarschijnlijk ook de wind een rol spelen waardoor ze de ene dag meer last dan de andere dag er van hebben.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Balen he , nog maar week of 2 denk ik en ze heeft de mooiste toppen die ik ooit gezien heb , dus ben er heel heel zuinig mee , maar moet wel toegeven dat deze meer stank geeft als die van vorig jaar - White Widow, Weet niet meer exact de naam van dit zaadje maar het was iets met Gorrilla Glue ???

    #4
    Ik ben het niet eens met het gezeur, maar ik snap het wel degelijk. Als je echt een goed geurende plant hebt staan, en je bent geen liefhebber, dan kan het wel degelijk heel vervelend zijn om dat continu te ruiken.
    Mijn oude buren hielden ontzettend van Nederlandstalige muziek op volume standje 10+1. Voor een uurtje is dat niet erg, voor drie uurtjes ook niet.. Maar van 11:00 in de ochtend tot 02:00 in de nacht is dat gewoon een aanslag op je leefgenot.
    Je wilt lekker de hele zaterdag buiten doorbrengen, en dan kun je je eigen gedachten nog niet eens horen omdat Bauer of Hazes er doorheen loopt te janken.

    Tof dat de buren dat aangeven en niet zomaar de politie bellen. Laat ze ook weten dat je dit vervelend vind en dat je het probeert op te lossen voor ze (dat laat aan hen zien dat je het serieus neemt en dat ze serieus genomen worden; dat scheelt een boel escalatie). Ik zou de plant binnen zetten, bij gebrek aan iets beters. Of misschien een tijdelijke kas bouwen van wat plastic en wat goedkope houten latten van de bouwmarkt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #5
      Inderdaad heel fijn dat de buren het aangeven! Zoals eveneens gezegd zal je huis zal wel verschrikkelijk gaan stinken..

      Ben zelf achter het raam begonnen. Dat ging redelijk zo lang er het grootste deel van de dag zon op stond, maar toen het een groot deel van de dag bewolkt werd was de groei nihil.

      Comment


      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        Tis denk nog een week of ... 2 dat ie in bloei staat , de trichomen worden langzaam melkachtig maar nog maar zo een 30 % denk ik . Nog even volhouden en hopen dat de overlast minder word nu ik haar verplaatst heb.

      • GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Dan moet je echt nog wel serieus even wachten hoor.
        Als je twijfelt of 'ie klaar is om te oogsten duurt het nog wel een week.
        Ik hoop ook voor je dat het scheelt nu je haar naast het huis hebt gezet.

      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        Ja ik heb een juweliersloep gekocht, daar kan je het goed mee in de gaten houden , voor het weekend doe ik er niets aan !

      #6
      Heb je geen schuur waar je een groei lamp / tl op kan hangen ?

      Verder kan je het altijd proberen, binnen achter glas, maar ik denk dat je onderschat hoe dat gaat stinken in huis.

      Als je redelijk zeker bent dat de plant klaar is over 2 weken zeg dan tegen je buren dat je nog maar 3 weken hoeft en dan klaar bent, en kijk hoe ze reageren.

      Ik had nooit problemen met me buren, maar weet dat het erg afhangt van hoeveel wind er staat tav de last die ze er van hebben.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        In de schuur en kelder is de luchtvochtigheid op het moment 72% , ik ben in de kelder bezig met doosjes vochtvangers, eens kijken of ik het daar iets mee naar beneden kan brengen . En dan met lamp , 12/12 ?

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Die doosjes vochtvangers gaan op een kelder vrij weinig doen ben ik bang. Dan kun je beter een weekje een elektrische ontvochtiger laten draaien.

      #7
      Zou dood en dood zonde zijn toch....
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Doen wat kan. Licht is altijd fijn. En zet ze zo ver mogelijk weg van de buren en hoop op nog wat zonneschijn en een gunstige wind.

        En een goedkoop staketsel kastje met wit of doorzichtig plastiek houdt ook al veel tegen.
    Bezig...
    X