Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snoeitips? Lst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    snoeitips? Lst?

    Korting op 420shop
    Eerste kweek hier 2x royal haze auto van rqs
    In 20 l potten (cellmax bio grond met vivimus verbeteraar)
    plagron lijn voeding

    Op foto is de plant 35 dagen oud en een week nadat ik haar voor het eerst in LST heb gezet.

    Ik heb enkele blaadjes weggehaald maar was hier uiterst voorzichtig in om niet te veel weg te halen.

    Toch vraag ik me af of ik niet beter nog wat meer weghaal?



    Adviezen ?
    Attached Files

    #2
    Ik zou buiten zeker niks weghalen , hoe meer blad , hoe meer energie! Buiten gaat alles wat trager dan binnen , ze ziet er wel gezond uit hoor !
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Ik zou ze voorzichtig onder de scheuten duwen zodat die net wat meer licht krijgen en daardoor sterker zullen groeien ivm auxine, dan heb je al bijna geen last meer van t feit dat de bladeren licht tegenhouden en zodra de scheuten er voorbij zijn is het handig dat ze er nog zijn om het licht wat tussen de scheuten door valt nog op te vangen

      ​​​​​

      Comment


        #4
        Als dit je enigste plant is, onderste scheut/node 2 takjes aan onderste bladerset wegdieven en stekken in aparte potten

        Bovenste toppen houden meer energie over en in aparte potten krijgen ze meer licht dus kunnen ze dikker worden
        Zullen wel 2 mini plantjes blijven want t is al eind augustus

        Comment


          #5
          Heb inderdaad onderaan de oudste blaadjes weggehaald toen maar heb zeker 95 procent laten staan. Als er fotosynthese kon, liet ik het staan .

          Merci voor alle tips. Ik leer hier een heleboel.

          Comment

          Bezig...
          X