Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gorilla glue hoelang nog?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gorilla glue hoelang nog?

Korting op 420shop
    Ik heb hem 3 maanden laten groeien voor het raam omdat ik nog geen plek in de tent had nu staat hij 9 weken in de bloei in de tent maar alle haren zijn nog wit en lijkt of dat ook nog wel even zo zal blijven.
    kan dat het bij gorilla glue zolang duurt van bloei tot oogst? Ik ben wel al begonnen met spoelen 1 week geleden.
    fotos van in de tent en ook buiten tent zodat de haren makkelijker tr zien waren
    Attached Files

Die mist ook wel heel veel blad, daardoor gaat het een heel stuk trager allemaal..
    Normaal zou ik hier 3/4 weken gokken..
    Maar je planten zien er kaal, en zwakjes uit.. Kan nog wel eens wat langer duren.. Durf het niet te zeggen eigenlijk.
    Volgende ronde gewoon helemaal in de tent man! En niet teveel blad knippen, dan pas ga je dikke toppen kweken.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

• S dik
      S dik commented
      Editing a comment
      Oke maar kan nog wel goedkomen?
      Nog 3 a 4 weken laten bloeien dus en weer kijken?
      Ik zie ook nog geen thc op de plant/toppen maar dat kan dus later nog komen?
      Zou ik weer bloeovoeding gaan geven ben nu week aan het spoelen aangezien hij nog wel even moet en er zwakjes uit ziet.
      Ik hoor het graag alvast bedankt

Ik ben waarschijnlijk heel ouderwets maar snap ook niet waarom mensen altijd het blad zoveel wegknippen, het zit er voor niks ey een foutje van de natuur waarschijnlijk dat blad aanmaken dus knip het maar weg.
    Nieuwe neerzetten, deze hebben al voorbloei gehad ziet er niet gaat hem niet worden.

Comment

Instabiele kudtstrain. Beter pluk je die helemaal kaal anders vind je Herman nooit.

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Die verkleuring in je bladeren duidt op dat er iets niet klopt in de aarde. Wat voor voeding geef je? En wat is de PH waarde van t water dat eruit loopt?
        Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

Ik zou er ook serieus over nadenken om gewoon opnieuw te beginnen.
          Omdat je zoveel blad mist is je plant allemaal extra blad tussen je toppen gaan aanmaken, dat is sowieso al ruk.
          Ziet er ook wel reveg achtig uit..
          En ja.. Dan nog hopen dat het geen herma wordt, die kans is wel redelijk met deze omstandigheden.
          Eigenlijk is deze plant afvloeien zonde van de tijd energie en stroomkosten.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

• S dik
            S dik commented
            Editing a comment
            Na deze zou de tent zoizo uit gaan wegens verhuizing en daarna zou ik dan starte met quik one auto rond maart pas fus denk dat ik hem gwn laat uitbloeie en kijken wat er gebeurt heb de plek nu niet echt nodig voor een andere ook

• Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Dan hopen dat het nog wat moois wordt! Inderdaad wel voeding blijven geven, die heeft ze hard nodig.

En topbooster 2 weken meegeven !
          Ganja always does the trick.

Comment

• S dik
            S dik commented
            Editing a comment
            Welke en hoe moet ik de topbooster toevoegen?

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Welke voeding gebruik je ? Daar de booster van zoeken , natuurlijk moet je nog wachten tot het geleverd is kan je mss nog weekje meegeven ? Plagron is dat pk13-14 of green sensation. Voor Biobizz top max dacht ik. Ieder merk heeft er wel 1 . Hoog in P en K , fosfor en kalium. Dan de verpakking volgen voor water gift.

• S dik
            S dik commented
            Editing a comment
            Oke dankje wesley
        Bezig...
        X