Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verwarmingsmat en stoffen potten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verwarmingsmat en stoffen potten

Korting op 420shop
    Hoy all folks beginnende kweker met een vraagje, heb zonet men verwarmingsmat romberg 95×95 ontvangen,na het lezen over deze produkt staat er vermeld dat er geen textiel op deze mag bevinden🤷‍♂️ nu men vraag is dat ik in stoffen potten zal kweken, moet ik nu die potten veranderen in plastieken 🙈 thx ✌

Ik heb je titel even gewijzigd. Meerdere topics starten met dezelfde titel, maar een andere vraag, is een beetje verwarrend..

Maar jammer genoeg heb ik geen antwoord op je vraag..
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Welke potten heb je ? Ze zijn niet allemaal van stof, je hebt er ook die zijn gemaakt van gerecyclede PET flessen, wellicht kan je die wel gebruiken ?

Denk dat het voornaamste is dat je ze niet helemaal afdekt met iets, zo’n mat moet ook de warmte kwijt anders krijg je misschien brand, dat ze dat daarom schrijven.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Die matten zijn gemaakt om compleet afgedekt te worden, zo gebruik je ze ook. Je kan er een zaaitray op plaatsen en daar de planten in zetten in welke potten dan ook. Rechtstreeks potten op zetten zou ik ni doen, loopt altijd wel wat water uit en je weet nooit.

Comment

Bij mij liggen er ook versch lagen over en onder, anders heb je vroeg of laat beschadigingen als je er de potten over schuift.

Je hebt de tent met daaronder 2 lagen hout om de koude betonvloer te isoleren.
          Dus tent erop en een vierkant metertje isolatiepaneel op de bodem ervan met daarop de warmtemat.
          Ter bescherming een laag vd bouwmarkt die schokdempend werkt, (vraag de naam niet, gebruik gwn je boerenverstand) en daarop de originele laag ter bescherming van water ja that's it..
          Ja sommige mag je niet afdekken hoor ik, dan ook geen potten op zetten vraag me dan af wat ben je ermee
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Sommige zijn bedoeld voor kweken, andere bedoeld als vloerverwarming, effe opletten dus.

De mat in samenhang met de kassen zijn de ideale omstandigheden voor een succesvolle voortplanting en teelt van planten. Dit geldt vooral voor wärembedürftige planten. De mat is gemaakt van kunststof is geïsoleerd en zuurbestendig. Het is zowel een Verwarming voor verspreiders en voor gebruik in terraria geschikt. De mat geeft een constante warmte, zodat de temperatuur in de kas moeten regelmatig zijn gecontroleerd. Een temperatuur kan worden geregeld door de schuif in de kap of door kort verwijderen van de kap. Het verwarmingsvermogen kan indien nodig met behulp van een timer worden aangepast.

Comment

ik zet mijn zakken soms op pizza/ ovenschalen, dit geleid de warmte goed en kan kleine vochtverliezen proper opvangen.

Comment

Bezig...
            X