Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden / tent vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zaden / tent vragen

Korting op 420shop
    yoooo vandaag is me tent na 1 week aangekomen wil hem van het weekend gaan opzetten en moet daar voor dus zaden hebben de eerste kweek hou ik gewoon simpel op aarde en water de vraag is dan ook welke zaden raden jullie me aan die simpel en makkelijk zijn met toch een behoorlijke opbrengst ik hoor graag van jullie

kweek setje :

mars hydro 70x70x160
    mars hydro ts1000 (150watt led lamp)
    mars hydro 10cm afzuiging met koolstof filter

welke auto zaden raden jullie aan ( zo snel mogelijk klaar en meest opbrengst)

en hoeveel literpotten / hoeveel potten totaal in de tent

de eerst ronde ga ik geen extra groei spullen gebruiken wil je me zelf nog ff de tijd geven me daar goed in te verdiepen

ik hoor van jullie

laterzzzzzz Fs0229

Ha ha deze vragen zijn hier echt al tig keren de revue gepasseerd, even zoeken en dan vind je de antwoorden.

Je zal dan zien dat auto’s niet gemakkelijker of sneller zijn, je zaadkeuze afhankelijk is van jouw smaak en de opbrengst afhankelijk is van je materiaal en groeiskills.

Ik zou er 4 potten van 20 liter in zetten op light mix, een simpele minerale voeding gebruiken zonder veel poespas of additieven en een lekkere gefeminiseerde indica soort. Maar voor hetzelfde geld houd jij meer van een sativa, wil je met 1 pot scroggen en wil je bio kweken.

Ik zou eens wat kweekverslagen lezen, dan kom je vanzelf ervaringen tegen van mensen die auto’s hebben gekweekt maar ook photosynthese planten en zie je waar zij mee te maken hebben gehad. Als je dan een verslag vind wat je aanspreekt zou je dat als leidraad kunnen gebruiken.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Misschien helpt dit voor je keus

Wil je beginnen met kweken, maar weet je niet welke zaadjes je moet kiezen? Gebruik onze Cannabis Seedfinder en ontdek de soort die het beste bij je past.

Comment

• Fs0229
        Fs0229 commented
        Editing a comment
        is gelukt man 5x green-o-matic besteld van greenhouse seeds man

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ah, een indica liefhebber en Greenhouse kweker, laat dat verslag maar komen dan schuif ik aan ! Succes !

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Op 420sjop hebde ook schoon zaad..

4 x 15 liter. Plantjes van soortjes die je lekker vindt in de sjop. En altijd wat langer als er op de doos staat qua weken gewoonlijk ja.

Comment

Bezig...
      X