De prijzen van cannabiszaad vind ik ook veel te hoog, maar als je stekken neemt kan je tot in lengte van dagen doorgaan met dezelfde genetica.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
prijzen van zaden
Collapse
X
-
Of je iets duur vind of niet hangt ook grotendeels van je eigen situatie af denk ik.
In mijn geval: tentje 60 x 60 4 planten per ronde.
Eerste kweekpoging, zaadjes van de week ontkiemt en in de grond gedaan.
En zo heb ik heb laatst 13 zaden gekocht voor 50.75 in de aanbieding bij Azarius (5 x White widow Sensi seeds White label, 5 x White widow Greenhouse seeds en 3 keer Jack herer van Vision seeds).
Mijn verbruik ligt zo laag dat zelfs met een lage opbrengst van een eerste ronde onder mijn 130 watt lamp ik waarschijnlijk een jaar vooruit kan en dan heb ik dus nog zaden over..
Nou wil ik daarmee niet zeggen dat zaden goedkoop zijn, maar wel een goede investering in mijn geval.
maar goed dat is mijn situatie, ik kan goed begrijpen dat dat voor een ander heel anders ligt.
- Likes 1
Comment
-
Als je een beetje slim inkoopt valt het wel mee.
Zoals eerder al is aangegeven in dit topic komt 20 April er aan (420) en dan hebben veel zaadboeren acties.
Daarnaast kan je je aanmelden voor nieuwsbrieven bij je favoriete zaadboeren.
Zie geregend actie voorbijkomen in mijn mailbox.
Fast Buds heeft altijd actie tijdens 420 maar heeft die jaar al meerdere malen acties gehad.
Vaak 50% korting op het gehele assortiment.
En ook een stuk potenter dan Duck zowel in opbrengst als in Cannabinoiden
Kan de Gorilla Glue Auto aanraden.
Deze heb ik al eerder buiten gehad en dit jaar denk ik weer.
Goed bestand tegen schimmels en ziektes, hoge opbrengst, compacte toppen en flink sterk.
De Gorilla Cookies Auto ga ik dit jaar ook eens proberen.
Ook goed bestand tegen schimmels en ziektes en nog wat sterker
Heb van die Gorilla Glue Auto meer dan 100 gram van 1 plant gehaald.
Mooie compacte toppen en helemaal wit van de THC.
- Likes 1
Comment
-
Als je van iedere plant een stek neemt, hebt ge wel al meteen een volgende ronde klaar staan. Een afgebloeide plant is zelfs te reveggen. Wortelsnoei, nieuwe aarde en er toppen aanlaten is dan wel aangewezen. De onderste scheuten en daarvan de onderste toppen.Keep it simple and don’t invent with your mouth.
- Likes 1
Comment
-
De jacht is nochtans ook leuk en geeft diversiteit in de hobby.
Maar als kweker is het wel handig bewezen vrouwen in de collectie te houden. Je hebt inderdaad voorkennis en een gerust gemoed. Onder TL, spaarlampen of iets anders zijn die perfect te bewaren zonder veel zorgen. Momenteel experimenteer ik met de bonsai methode om geen grote plant te krijgen als moeder.
Comment