Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladeren snoeien..?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladeren snoeien..?

Korting op 420shop
    hee hallo weet niet of ik dit hier mag plaatsen en anders verweider het maar ik heb nu dik 2 weken 4x green o matic staan en 1x een gratis test zaadje (love and peace)

nu viel mij op dat de planten best wel dicht groeien en las ik laatst een stuk over het snoeien van bladeren ik weet niet of het zin heeft om nu al te doen en of uberhoudt te doen ook gaat het om autoflowers las ook iets dat ze in de stress kunnen raken

hier wat fotos ik doel op de grootte bladeren waar geen toppen of iets aan zitten
    Attached Files

aan autoflowers kun je het beste helemaal niks doen wat stress oplevert.

dat betekent niet snoeien/dieven/toppen etc etc.

Wat je wel zou kunnen doen is low stress training methode geven. ik ben zelf 4 weken geleden gestart met autoflowers dit kun je terug lezen bij kweekverslagen.

Snoeien doe je meestal in combinatie met scrogg en niet autoflowers.

Comment

• Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      dank voor he antwoord

Die grote bladeren zijn zeer belangrijk voor de groei en bloei van je plantjes, dus afblijven! Wat je wel kan doen, zoals Italiano zegt, is bijvoorbeeld de hoofdtoppen wat naar beneden binden (LST) zodat de de andere takken wat meer tijd krijgen om op gelijke hoogte te komen. En anders zullen ze nog wel genoeg strekken eens de bloei begint.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

• Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      dankje

Is juist goed, bladeren zijn de fabriek van de plant, zeker niet snoeien!

Comment

• Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      dankje
Bezig...
X