Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto's voor buiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke auto's voor buiten?

Korting op 420shop
    Beste kweekvrienden en vriendinnen, aangezien het zo'n prachtige lente is en die hopelijk een voorbode is voor een eveneens prachtige zomer, heb ik het plan opgevat om ook buiten te gaan spelen.

Dat het auto's moeten worden ben ik al over uit, maar welke soort nog niet. Ik zoek een lekkere doorroker die veel opbrengt. Wat kunnen jullie mij aanbevelen?
    Horks Fototopic 2.0

Wat je mij destijds heb aanbevolen de Fanta
    Ik ga hem van de week buiten in de volle grond zetten
    Auto Critical Orange Punch is a potent autoflower with a citrus dominant terpene profile. She is easy to grow and has a high yield.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Goeie tip!

Ikzelf doe ze in potten, deze x gaan ze in 30 liter potten, voordeel vind ik dan, dat je bij (zeer) slecht weer/storm ze naar binnen kunnen, en je hoeft ook niet te verduisteren.

Succes

Comment

-+Speed auto v SweetSeeds als je ze snel klaar wilt.
      Alhoewel 1 keer bleef die maar doorgroeien na/tijdens een paar keren toppen, zelfs in een 12L potje! Dit was wel uitzonderlijk. Mss door hst op het juiste moment.
      Heerlijk makkelijk pittige Skunkplant met een vleugje gist en lekker scherp effectje. Geurt wel redelijk (Skunk)

-ThinkDifferent. Geur heeft iets intrigerends met niets vergelijkbaar, fris en fruitig soortje met een erg nice opbrengst als je er lief voor bent.
      Zelf mijn favo, staat ook opnieuw te blinken dit jaar, het ThinkBig zusje is voor de volgende keer.

-Auto Ultimate als je voor monsteropbrengst gaat en discreter qua geur. Niet onbelangrijk als je der nog een binnengroeitje hebt draaien
      Dutch Passion.

En nog veel soortjes maar ik vind SweetSeeds over algemeen lekker en uniek met hun ondertussen Oldskool strains.
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ja de foto's van de auto think different zijn niet normaal mooi. Zou ik ook zetten moest ik buiten doen...

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Klinkt goed, die ga ik dadelijk even bekijken.

Ik heb in het verleden de auto night queen buiten gezet. Allemaal dikke toppen.

Comment

Nog even toevoeging van bovenstaande Ik had er toen 5 van gezet. Volgens mij kwam er een kleine 500 gram vanaf.

Comment

Ik kan je de cinderella jack van Dutch passion aan raden. Die gaat op het moment heel lekker. De critical orange punch heb ik nu ook in een 25 liter pot staan en ruikt echt naar appelsienen. Beiden staan sinds maart gewoon buiten. Beiden auto's. Zouden beiden over 3-4 weken moeten klaar moeten zijn.

Eerste is de auto orange punch, tweede is de auto cinderella jack. Toegevoegd op aanvraag Hork
          L naar rechts: cinderella, orange, euphoria skunk.
          Daarna zomaar wat foto's.
          Attached Files
          Last edited by Brandnetel; 16 May 2022, 12:45.

Comment

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Heb je mss een foto van de hele plant?

• Eurogro
            Eurogro commented
            Editing a comment
            Leuk auto orange punch buiten ik ga van het jaar ook mee naar buiten in de volle grond
            In welke pot maat heb je ze staan
            Je heb ze nu in een kweektunnel staan maar is die verwarmt gezien van af maart dan is het toch nog koud in de nacht

• Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Nee, dat is gewoon een tent tegen de regen. Hebben bij mooi weer altijd buiten gestaan. Geen verwarming.

Hier zijn ze al 3 weken oud buiten schiet maar op
          God was never on your side..

Comment

Wat jij lekker vindt. Sweetseeds ben ik fan van.

Comment

• parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            Hork Waarom neem je dan autoflowers? Dat blijven sowieso vrij kleine planten omdat ze binnen 10 weken klaar zijn. Overigens betekent kleine plant niet perse kleine oogst, en sativa's groeien bijvoorbeeld wel grotere planten maar vaak minder compacte toppen dan indica's. Maar tegenwoordig is (bijna) alles toch gemixed bijvoorbeeld 30% indica 70% sativa. Als je meer opbrengst en grotere planten wilt en de ruimte ervoor hebt zou ik sowieso voor fotoperiodes gaan.

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Foto kun je pas oogsten in oktober. En schimmel en zo.

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Vanwege schimmels inderdaad neem ik die niet parakweker maar je hebt gelijk dat het allemaal hybrides zijn.

Er is zoveel keus dat ik het erg moeilijk vind om daar uit te kiezen. Heb maar gekozen voor vijf Gelato auto's van breeder FastBuds.

gelato-auto-fastbuds.jpg

En hierbij mocht ik een gratis zaadje uitkiezen van het huismerk dat White Widow auto geworden is. Er zijn vast betere soorten maar die zet ik dan de volgende keer.

Allen die meedachten bedankt voor de input, waar ik zoals te verwachten was helemaal niks, nakkes, nada mee heb gedaan. Gelukkig was het al bekend dat ik een hork ben en zo niet, vraag pizzabakker Mario maar!
          Horks Fototopic 2.0

Comment

• Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Succes ermee.

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dank, zal t.z.t. wel even wat foto's posten!

• Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Zeker doen. Ik ben heel benieuwd naar die Gelato 's.

Hey die Hork
          hoe gaat de buiten kweek

Comment

Ze moeten nog naar buiten Eurogro maar het begin is goed.

IMG_7464.jpg
            Ik denk dat ik ze zo meteen in de eindpotten plant buiten. Helaas is het weer ondertussen wel omgeslagen.
            Horks Fototopic 2.0

Comment

Veel buiten plezier
              het weer is de sleutel van de natuurlijke groei
              Laat ons wetten hoe het verloopt

Comment

Ja uiteraard houd ik jullie op de hoogte en bedankt!

De 5 Gelato's en 1 WW auto's zijn net een minuut geleden geplant.

IMG_7466.jpg IMG_7470.jpg IMG_7469.jpg IMG_7468.jpg IMG_7471.jpg IMG_7472.jpg IMG_7473.jpg
                Horks Fototopic 2.0

Comment

• Eurogro
                  Eurogro commented
                  Editing a comment
                  Dus je zet ze met steenwol en al in de grond
                  Dan hebben ze geen last van stres met het over potten
                  En bewaking er bij

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad, dat vind ik een groot voordeel aan steenwol. Ja deze planten worden niet geript!
              Bezig...
              X