Hallo. Mijn zaadjes zijn aan het ontkiemen en straks wil ik ze in een pot overbrengen. De stress om het goed te doen begint een beetje te verhogen😅. Onlangs een investering gedaan in een binnenkweekeuimte wat me al wat gekost heeft. Nu met de lente en binnenkort zomer wil ik eerst nog even buitenkweken voor ik de kweeklampen constant aanleg voor mijn hulkberry automatics.
Ik vroeg me af voor de zaailingen in vroeg stadium of ik mijn 400hps lampen mag gebruiken? Ergens al gelezen dat vele dat doen onder tl lampen maar dan heb ik terug een kost op mij. Als ik die hps lampen mag gebruiken hoe hoog zou ik die best plaatsen? Of doe ik dat best buiten? Ik heb ook een beetje vrees dat de vogels met mojn toekomstige zaailingen gaat vliegen😅.
Kunnen jullie mij raad geven?
Ik vroeg me af voor de zaailingen in vroeg stadium of ik mijn 400hps lampen mag gebruiken? Ergens al gelezen dat vele dat doen onder tl lampen maar dan heb ik terug een kost op mij. Als ik die hps lampen mag gebruiken hoe hoog zou ik die best plaatsen? Of doe ik dat best buiten? Ik heb ook een beetje vrees dat de vogels met mojn toekomstige zaailingen gaat vliegen😅.
Kunnen jullie mij raad geven?
Comment