Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help geen voeding auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help geen voeding auto

Korting op 420shop
    Stressie voor de eerste keer aan het kweken. Ik heb wat zaadjes gekocht en ik heb ze ontkiemd, ze zitten al paar dagen in het water.
    Mijn plan was easy boost biologische voeding te geven. Mits deze voeding traag gelost wordt en ik enkel water moet geven.

Nu heb ik mis rekend😅. En heb ik te weinig voeding waardoor een paar autoflowers geen voeding hebben. De zaadjes zijn al ontkiemd dus ik kan niet meer terug.

Autoflowers mag je niet verpotten, maar als ik in de eerste week ben terwijl de voeding nog van de lobben komt. Kan ik even de grond toch nog met die easy boost vullen op de hoop dat die wortels nog zeer klein zijn? Of kijk ik best om andere voeding achteraf te geven of verder gaan zonder voeding?

Kan iemand mij helpen?

Je kan autoflowers gewoon verpotten, die van mij staan nu nog in 1 liter potjes, en volgende week als ze 3 weken zijn ga ik ze verpotten naar hun definitieve verblijf, als je dit met beleid doet is er niet veel aan de hand.

Comment

Auto's hebben niet veel nodig.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Het zijn geldverslinders, alleen al de prijs van benzine. Ik ruil de mijne in tegen een vrouw, da's goedkoper!

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Rookt dat wel lekker!?

Trouwens, je kan je buurmeisje nog niet eens aan.

• Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Vrouw goedkoper?? Toch maar de bus algenvoeding

AFjes hebben de eerste 3 weken amper voedsel nodig. En daarna maar de helft. Komt wel goed.

In het water? Dat doe je 24 uur z'n dan tussen een koffiefilter of op een watje oid.

Geen voeding? Je hebt nog ruim een maand om nog te bezorgen. Je geeft pas na enkele weken. Maak je geen zorgen.

Comment

Bezig...
      X