No worries. Alles is in orde. Fijne avond allemaal lieve mensen. En vergeet niet: one love!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zaadjes ontkiemen en proces daarna?
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
Autoflowers kun je naar mijn inziens het beste niet toppen of knippen.
Denk inderdaad dat het beter had gekund, maar das mooi dan kun je de volgende keer alleen maar verbeteren .
Houdt het ook weer leuk.
Op youtube kun je veel filmpjes vinden over hoe en wanneer je het beste kune knippen etc.
- Likes 2
Comment
-
parakweker: Waarom vind je het nodig om hier uberhaupt op te reageren? Om mij persoonlijk aan te vallen? 'welverdiende bitch', 'jij begon'? Wat is dit voor schoolplein niveau? Draai er eentje en relax man. Ik ben er klaar mee.
Rreppellsteeltjam @Nederhigh: no worries. Het zijn immers de 'vrouwtjes' die het doen! Alle goeds
Comment
-
Hartelijk dank Hork! Ik wil je bedanken voor je berichtjes. Stel ik zeer op prijs.
Dat hebben we samen al lang opgelost! Lief van jou, dankjewel
- Likes 3
Comment
-
Hallo lieve mensen. Graag jullie advies?
Mijn purple haze is inmiddels goed gegroeid en een flinke plant geworden.
Maar ze wil nog niet gaan bloeien. Waar zou het aan kunnen liggen?
Attached FilesLast edited by elisabethcapri; 4 August 2022, 17:37.
Comment
-
Hallo, graag jullie advies lieve mensen? Zoals jullie zien heb ik zelf al zitten knippen, of dat een goed idee was, betwijfel ik. Maar hoe weet ik wanneer ik deze dame moet oogsten? Ik maak me een beetje zorgen om de sterke geur ivm de buren. Het betreft een autoflowering, 55 cm hoog. Love the life you live. Live the life you love.Attached Files
- Likes 1
Comment
-
Wiet heeft een typische geur, doe je niks aan. Hooguit wat planten in je tuin zetten die nog sterker ruiken.
Hoe lang bloeit deze al en wat voor soort is het? Als je het zeker wilt weten wanneer je moet oogsten dan zal je de trichomen moeten checken met een loep of microscoop.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
Ciao tutti,
Na mijn eerste oogst, ik ben trots, heb ik er een paar zaadjes uit kunnen vissen. Dit met de gedachte, dit gaan we volgend jaar weer proberen! Moet ik de zaadjes laten drogen en dan bewaren op een koele en donkere plek voor next year? Kan ik er dan van uit gaan dat het ook een vrouwtje is? Mijn puple haze wil nog steeds niet bloeien. Mocht iemand nog tips hebben, die zijn altijd van harte welkom?
Alle goeds !
Comment
-
Uiteraard is een experiment altijd meer waard dan 1000 woorden, ik zou zeggen probeer het en laat ons volgend jaar weten wat het geworden is
-
Hai Flip,
Dat klinkt erg aannemelijk dat de plant is bevrucht. Een paar deuren verderop staan er ook een paar in de tuin. Niet bij stil gestaan dat dit kan gebeuren. Leerzaam, thanks!
-
Hai Parakweker,
Blijft fascinerend hoe de natuur werkt. Begin me nu zorgen te maken, of ik zelf bij stress, misschien ook....
Ik ga me er verder in verdiepen. Heb jij misschien een tip voor een link naar goede literatuur? Als ik google verdwijn ik in een doolhof met meningen van zogenaamde 'experts'.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door elisabethcapri View PostBen een klein beetje aan het stressen.
Het is nu 27 graden - op de vensterbank waar mijn schatteboutjes staan - en de luchtvochtigheid is 33%.
Gaat dit wel goed lieve mensen?
Comment
-
Jefke, vast heel goed bedoeld. Maar ik stel mijn vragen liever zelf?
Hai Flip? Na eerste buitenoogst; de grond bewaren of nieuwe aanschaffen voor een tweede ronde? Ik kweek in potten. Bedankt voor je uitleg!
-
Je aarde kan je hergebruiken als je zeker weet dat er niks verkeerd is gegaan (te hoge of te lage PH, overvoeding, dat soort dingen). Ik zou deze wel opwaarderen aangezien de voeding eruit is (neem aan dat je goed gespoeld hebt de laatste 2 weken, dat wil zeggen alleen water zonder voeding hebt gegeven). Ik heb wel eens een topic voorbij zien komen over aarde hergebruiken, even zoeken op het forum.
Ikzelf koop altijd nieuwe, 5 € voor 50 liter Light Mix zijn de kosten niet vind ik. Wel gebruik ik mijn oude aarde in de tuin.
-
Excuseer? Verder maak ik er niks van.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door elisabethcapri View PostCiao tutti,
Na mijn eerste oogst, ik ben trots, heb ik er een paar zaadjes uit kunnen vissen. Dit met de gedachte, dit gaan we volgend jaar weer proberen! Moet ik de zaadjes laten drogen en dan bewaren op een koele en donkere plek voor next year? Kan ik er dan van uit gaan dat het ook een vrouwtje is? Mijn puple haze wil nog steeds niet bloeien. Mocht iemand nog tips hebben, die zijn altijd van harte welkom?
Alle goeds !
Comment
-
Volkomen normaal dat die soort pas in september begint te bloeien, en ook vanwege het mooie weer .
- Likes 1
Comment
Comment