Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje wat is?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje wat is?

Korting op 420shop
    Wat wil Ws zeggen bij autoflower zaden?

Ik dacht nothern lights te kopen goede beginnersweed voor in tent te kweken?

Hierbij start ik men avontuur. Ik heb nu ook een buitenkweekje ik stuur later ff een filmpje om te zien of ik het goed doe.

Nog nooit van gehoord, google brengt me uit op weedseeds autoflower zaden, bedoel je dat? Gewoon een afkorting zodat je weet waar de zaden vandaan komen, net als RQS voor royalqueenseeds staat bijvoorbeeld. De zaden van een leverancier worden vaak door meerdere verkopers verkocht.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakweker View Post
      Nog nooit van gehoord, google brengt me uit op weedseeds autoflower zaden, bedoel je dat? Gewoon een afkorting zodat je weet waar de zaden vandaan komen, net als RQS voor royalqueenseeds staat bijvoorbeeld. De zaden van een leverancier worden vaak door meerdere verkopers verkocht.
      Hazo.

Ja de weedseeds site idd. Ik ben van Belgie. De zaden lijken me daar niet te duur tegenover andere die ik vind en als je voor 5 euro plus koopt was het gratis in enveloppe geloof ik? Elders betere koop te vinden?

Comment

• parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Idd zeer voordelige prijzen, over de kwaliteit kan ik niks zeggen. Had nog niet eerder van ze gehoord. Maar volgende keer dat ik zaad nodig heb ga ik zeker even onderzoeken wat andere mensen daarvan vinden, want t zijn mooie prijzen!

Oorspronkelijk geplaatst door Jefkewiltnogs View Post

Hazo.

Ja de weedseeds site idd. Ik ben van Belgie. De zaden lijken me daar niet te duur tegenover andere die ik vind en als je voor 5 euro plus koopt was het gratis in enveloppe geloof ik? Elders betere koop te vinden?
      Alrighty... wat bedenkingen over de northern light?

Comment

Bezig...
      X