Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Potgrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Potgrond

    Korting op 420shop

    Is deze goed om te dienen als potgrond voor de hoofdplant?




    En hoe zit het met het zaadje heb hier een compressed block liggen van action is dat goed of moet ik daar voeding bijstoppen?
    6000+ producten in decoratie, schoonmaak, verzorging en meer ✓ Voor minder dan je verwacht ✓ Altijd dichtbij. Bekijk ons assortiment op de Action website | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in België!





    Mag ik van het kleine potje laten we zeggen 1 liter naar een van 15 liter? In die 15 liter dan bovenstaande doen? Of vermengen met het blokje van action?

    #2
    Zaadje laten opkomen met ongezuurd water en na een dag of tien lichtelijk beginnen met voeden. Indien je na tien dagen de zaailing al in de eindpotten plant, alleen aangezuurd water blijven geven. Zodra ze de voeding uit de grond hebben opgegeten worden de planten wat lichter van kleur en dan beginnen met voeden uit de fles.

    De grond lijkt me prima, wormenmest houden de plantjes van!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Dus ik kan beginnen met die wormenmest? Of vermeng ik die met de compressed block? Welke verdeling 20 procent wormenmest rest die compressed block? En waarin laat ik ze opkomen? Ook die compressed block?
Bezig...
X