Hallo, ik probeer me te verdiepen in het kweken binnen huis. Ik heb al veel gelezen op dit forum maar zit toch met een paar vragen, ik had me bedacht om een tentje te nemen van 80x80, dit vanwege de ruimte. Ik vond verschillende complete tenten met afzuiging en lamp, sommige met led, sommige met gloei. Gloei ben ik niet zon voorstander van, dus het word een led lamp. Maar welke precies?
Hoe kan ik het uitrekenen wat ik nodig zal zijn aan aantal watts?
Ik wil hooguit 5 tot 10 planten groeien.
Ik heb niet zon groot budget, dus ik zat te kijken bij ome alie. Zijn hier meer mensen die led lampen bij alie express etc. gebruiken? Deze zijn innergeval een stuk goedkoper. Maar is dit met het oog op veiligheid verstandig? Brandgevaar etc.
En welke afzuiging raden jullie aan? Ik heb de mogelijkheid om het naar buiten af te voeren en wil sowieso een filter erop voor de buurt.. maar hoeveel m² is het optimale voor een 80x80?
Het zou mij enorm helpen.
Met Vriendelijke Groet, Matthias
Hoe kan ik het uitrekenen wat ik nodig zal zijn aan aantal watts?
Ik wil hooguit 5 tot 10 planten groeien.
Ik heb niet zon groot budget, dus ik zat te kijken bij ome alie. Zijn hier meer mensen die led lampen bij alie express etc. gebruiken? Deze zijn innergeval een stuk goedkoper. Maar is dit met het oog op veiligheid verstandig? Brandgevaar etc.
En welke afzuiging raden jullie aan? Ik heb de mogelijkheid om het naar buiten af te voeren en wil sowieso een filter erop voor de buurt.. maar hoeveel m² is het optimale voor een 80x80?
Het zou mij enorm helpen.
Met Vriendelijke Groet, Matthias
Comment