Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Balen... heel de dag op internet gezeten, en nu jullie bevindingen...
Ik ga maar beginnen met oogsten...
Ik moet zeggen de toppen zijn aardig dik de takken houden het gewicht niet meer echt dus qua gewicht wel redelijk nu goed kijken of de rot niet overal zit... 😵
Ik hb ze in het verleden ook zeike nat gehad door het slecht weer. Beetje top rot maar als je het in de gaten houdt en alles wat rot is eruit haalt kun je het best tot oktober rekken met je planten. Ik heb zelf verschillende keren in de 2e of 3e week van oktober kunnen oogsten 👌🏼Enige verschil is wel dat ik ze altijd in de volle grond had staan dus weet niet of je met potten meer problemen hebt. Succes iig
Ja oké haha dat snap ik, maar bedoel meer van mss kan die meer hebben in de volle grond als in de potten. Mijn ervaring met potten is dat ze altijd snel geel werden, maar dat lag meer aan dat ik ze buiten paardestront niks aan voeding kregen😂
Comment