Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke grond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke grond

Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik heb 3 haze berry en 1 super kush ontkiemt en in zaai en strekgrond staan. Deze ga ik straks buiten in een cementkuip laten groeien. In heb veel over grond gelezen. Kant en klare grond welke je na 4-6 weken bij bijmesten. En je kan ook universele grond gebruiken en meststoffen kopen. Welke grond gebruiken jullie en met welke mest en voedingstoffen? Ik wil alles in huis gaan halen maar zie door de bomen het bos niet meer!

Ligt ook een beetje aan wat je wilt doen, je kan het zo makkelijk of ingewikkeld maken als je zelf wilt. Ik heb ze buiten altijd in potgrond met voeding voor 6 maanden gezet of in de volle grond. Volle grond hoef je er niet meer of minder na om te kijken en potgrond zul je vroeg of laat moeten bij voeding wss.

Comment

Ik ga al jaren voor de goedkoopste grond. En de goedkoopste korrelvoeding van koe- of kippenmest.
      Het belangrijkste is nadenken over wat je met je grond doet en dat je weet hoe je moet bijsturen als er problemen ontstaan. Het grootste probleem in de buitenkweek is voornamelijk teveel of te weinig water.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
      X