Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hermafrodiet Feminizeren ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Hermafrodiet Feminizeren ?!

    Korting op 420shop
    Goededag,

    nu ben ik al enige tijd aan het rondneuzen naar hoe ik een specifieke Landrace welke ik geimporteerd heb uit Azie kan feminizeren of wellicht dit door iemand kan laten doen,

    nu kan ik nergens een duidelijk antwoord hier op vinden nu vroeg ik mij eigen af zou dit mogelijk zijn dmv het gebruik van colloidal silver?

    ik lees nml dat dit gebruikt word om reguliere vrouwelijke planten te bestuiven en hieruit dus Feminized zaden te winnen!

    zou deze methode ook werken op een bestaande hermafrodiet ?

    ik denk dat de landrace welke ik bezit (Aceh/Atjeh) uit Indonesie veel liefhebbers blij zal maken mocht dit experiment werken !


    Mvg,

    YoungGrower98

    #2
    Nee, dat zou niet werken.
    Je wilt ten alle tijden werken met pure vrouwen en pure mannen.
    Het idee met zilverthiosulfaat is dat je stekken neemt van dezelfde plant, die behandel je voor de helft, en de andere helft behandel je niet. Als die behandelde planten herma worden, dan bevruchten die de onbehandelde planten. Je hebt dan feminized zaad, als het goed is.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Nee, dat zou niet werken.
      Je wilt ten alle tijden werken met pure vrouwen en pure mannen.
      Het idee met zilverthiosulfaat is dat je stekken neemt van dezelfde plant, die behandel je voor de helft, en de andere helft behandel je niet. Als die behandelde planten herma worden, dan bevruchten die de onbehandelde planten. Je hebt dan feminized zaad, als het goed is.
      KUT !

      enig voorstel kwa wandelpad welke ik kan behandelen met deze herma zaden ?
      (zou er zelf nagenoeg bijna ook een moord voor doen bijwijze van spreken om een echte indonesische dame te mogen roken )

      Comment


        #4
        Je kunt nieuwe zaden maken en hopen dat er zuivere geslachten tussen zitten. Of anders misschien kijken of je het kan kruisen met een stabiele reguliere soort, en dan hopen dat je daar misschien zuivere geslachten kunt vinden. Maar dat kost een generatie, of misschien wel meer. Het is lastig te zeggen wat de juiste route is omdat ik de meeste herma's direct uit mijn kruisingen haal en er niet mee door ga.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X