Ik ben dit jaar voor de eerste keer buiten kweek met autoflowers nu officieel zou ik nog min 2 weeken moeten wachten aan de kleine topjes te zien zou het wel kunnen maar door de bruine haaartjes ben ik wat bang dat ze al klaar zijn. Maar ze zijn zo klein? Kan dit aan het slechte weer kunnen liggen of is het echt nog niet klaar? (hopen dat ze dikker worden)
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower buiten
Collapse
X
-
Het is hier de laatste 2 weken best regenachtig en weinig zon (belgie), het zou om ( mimosa automatic) gaan samen groot ggebracht met royal gorilla auto / pineapple express auto en white widow, deze laatste drie zijn nog volop witte haartjes aan het bijkomen maar de midosa lijkt met best klaar, blijkbaar ben ik al gestart op 6mei en volgens internet zou het maar 9-10 weken duren.. Dus ben er ondertussen 1 week over aan het gaan. Ze blijven dus klein...
Comment
-
1.Neem nooit de tijdsduur op een pakje autos serieus,het duurd immers veel langer.
2.AUTOFLOWERS zijn oogstrijp wanneer de tricomes Troebel melkachtig zijn.
het thc niveau is op zijn hoogst dan.
(nooit amber bij een autoflower)
dit geld enkel voor Photo planten (dus alle niet Autoflowers)
3.je weet dus niet eens of je een mimosa daar hebt staan?althans zo komt het over.
4. Na wat kijken we op de foto is dit de hoofdtop? Wat ik niet hoop.
Wat is Je potmaat?
Gr Yuna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dertytest View PostHet is hier de laatste 2 weken best regenachtig en weinig zon (belgie), het zou om ( mimosa automatic) gaan samen groot ggebracht met royal gorilla auto / pineapple express auto en white widow, deze laatste drie zijn nog volop witte haartjes aan het bijkomen maar de midosa lijkt met best klaar, blijkbaar ben ik al gestart op 6mei en volgens internet zou het maar 9-10 weken duren.. Dus ben er ondertussen 1 week over aan het gaan. Ze blijven dus klein...
Maar dan nog moet je vooral naar de trichromen kijken.
Ik deel de mening van Yuna niet helemaal over de kleur, maar laten we zeggen dat minimaal vrijwel alle trichromen, niet meer transparant mogen zijn, en dus een melk kleur hebben.
Veel amber red ik overigens nooit in mijn tuin, niet met foto planten en niet met autoflowers.
Lets not criticize but legalize
- Likes 1
Comment
-
Ik denk dat het belangrijk is , dat je jezelf niet blindstaard op één aspect.
Kijk niet naar waar Yuna en ik het niet helemaal over eens zijn, maar let vooral op waar over we het wel eens zijn.
Wat bij mij vaak gebeurt, is dat het buiten te koud en te nat word.
Dan kan ik wel gaan wachten op meer amber, maar dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Wietplanten gaan niet dood bij lichte vorst maar als de temperatuur zo ongeveer onder de 7 graden komt, doet de plant het gewoon niet meer.
Zeker als je wat meer ervaring krijgt, ga je ook aan andere dingen zien dat een autoflower klaar is.
Zo worden de bladeren droog. Maar om dat te zien en te begrijpen, moet je gewoon al een paar jaar kweken.
Zo ken ik een ervaren kweker die geen microscoop nodig heeft om te zien of de planten klaar zijn.
Wat ik doe is wachten tot de pistels bruin zijn, dan ga ik naar de trichromen kijken.
-
AFjes hebben minder de neiging om amber te worden inderdaad.
-
Bij deze een volledige foto 😅 en de tweede foto is van de royal gorilla auto...You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Dertytest; 28 July 2023, 13:40.
Comment
-
Ze zijn klein,en nog niet klaar verwacht er ook niet teveel van anders stel je jezelf teleur.
Laat maar gaan, als je nog zaadjes hebt dan zouw ik er nog een of twee uitzetten nu, zorg dat je ze minimaal elk in een 20liter pot plaats en gebruik goedde grond plagron etc.
Zorg dat je veel afwaterings gaten hebt van onder bij je pot,nog beter gebruik een airpod.
Gr yuna
-
Kleine pot en dan ook nog half vol? En dan grote plant willen dat gaat niet hoor
-
-
Yuna heb deze ochtend er twee opgestart met ontkiemen.. Foto in bijlage zijn 2 andere potten, beide van 23l met waterreservoir. Ik ga voor deze twee de monsterbud mix van zamnesia gebruiken.. Maar nog niet direct gebruiken tot ze wat gegroeid zijn he? #update heb dan toch maar plagron batmix besteld, dan hoef ik zelf niks meer toe te voegen?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Dertytest; 28 July 2023, 15:57.
- Likes 1
Comment
Comment