Wat een slechte antwoorden mensen,zie tich antwoorden voorbij komen maar geen een antwoord concreet direct op zijn vraag.
Waarom niet in zonlicht/daglicht drogen?
Je geeft al aan dat je vaped en dat voor jouw smaak en effect van belang is.
Zonlicht breekt thc af en de terpenen,juist waar jij de waarde aan hecht.
Het is waar dat drogen aan de stam op zijn kop beter tot zijn recht komt,hierdoor kan de lucht beter bij de toppen rondom en voorkomt automatisch juist daardoor weer schimmel.
je lv houdt je het beste op 50% de gehele droog cyclus al weet ik dat het niet mogelijk is met deze temperaturen ook en de lv van buiten af Babz hier gelijk ook antwoord op jouw vraag.
Dan de temperatuur de ideale waarde is eigenlijk altijd 20graden geweest en op het eind 18c ook dit is niet mogelijk momenteel.
Sommige gebruiken hun airco als ontvochtiger.
maar goed dat gaat me zelf ook weer net te ver.
Zorg in iedergeval dat je Fan de lucht goed verspreid en niet direct na je toppen is gericht.
Anyways hoop dat je,het antwoord hebt waar je na op zoek was.
Staff
Waarom niet in zonlicht/daglicht drogen?
Je geeft al aan dat je vaped en dat voor jouw smaak en effect van belang is.
Zonlicht breekt thc af en de terpenen,juist waar jij de waarde aan hecht.
Het is waar dat drogen aan de stam op zijn kop beter tot zijn recht komt,hierdoor kan de lucht beter bij de toppen rondom en voorkomt automatisch juist daardoor weer schimmel.
je lv houdt je het beste op 50% de gehele droog cyclus al weet ik dat het niet mogelijk is met deze temperaturen ook en de lv van buiten af Babz hier gelijk ook antwoord op jouw vraag.
Dan de temperatuur de ideale waarde is eigenlijk altijd 20graden geweest en op het eind 18c ook dit is niet mogelijk momenteel.
Sommige gebruiken hun airco als ontvochtiger.
maar goed dat gaat me zelf ook weer net te ver.
Zorg in iedergeval dat je Fan de lucht goed verspreid en niet direct na je toppen is gericht.
Anyways hoop dat je,het antwoord hebt waar je na op zoek was.
Staff
Comment