Ik heb hier 2 purple hazes staan en die zijn al een tijdje aan het toppen maar nu heeft de plant van die zakjes bij elk knooppunt waar oorspronkelijk een haartje uit kwam daarom dacht ik dat het vrouwelijke planten zijn weet iemand waarom mijn plant zaadjes hebben er zijn geen mannelijke planten in de buurt
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrouwelijke planten met zaadjes?
Collapse
X
-
In de oksels van de plant willen calyxen nog weleens dikker worden dan elders omdat ze dichter bij de sapstroom zitten en veel eerder ontwikkelen dan echte toppen.
Ze kunnen prima bevrucht raken door hennep in de buurt. Maar die hennep is nu ongeveer wel uitgebloeid.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 2
Comment
-
In deze zakjes zitten de zaadjes maar naar mijn weten zijn er in de buurt geen mannen en de toppen groeien nog steeds mooi door kan het nog een vrouwlijk plantje zijn hebben er ook problemen mee gehad met de vorige autoflower die had zaadjes in de toppen zittenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Dat is wat L dus bedoeld met galyxen in de oksels.
-
Een bal op een stokje/haartje is mannelijk, wat hier boven staat is vrouwelijk. Ik had ook een auto staan die eind augustus is geknipt had ook zaadjes, denk dat dit komt omdat zoals hier al eerder vermeld werd, de hennep geoogst wordt in juli augustus, dit stuifmeel kan kilometers verder op belanden.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Milano View PostIn deze zakjes zitten de zaadjes maar naar mijn weten zijn er in de buurt geen mannen en de toppen groeien nog steeds mooi door kan het nog een vrouwlijk plantje zijn hebben er ook problemen mee gehad met de vorige autoflower die had zaadjes in de toppen zittenEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 2
Comment
Comment