Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Waarom zou je een filter hervullen? Ik neem aan dat je zeker wilt weten dat het filter wel zijn werk doet?
Tijdens de productie wordt het uitermate goed machinaal getrild. Het even zelf trillen of op een wasmachine zetten lijkt mij niet echt gelijkwaardig.
Koop gewoon een nieuwe. Dan weet je zeker dat het goed zit.
Waarom zou je een filter hervullen? Ik neem aan dat je zeker wilt weten dat het filter wel zijn werk doet?
Tijdens de productie wordt het uitermate goed machinaal getrild. Het even zelf trillen of op een wasmachine zetten lijkt mij niet echt gelijkwaardig.
Koop gewoon een nieuwe. Dan weet je zeker dat het goed zit.
Zijn toch altijd zo koolkorrels van 1 cm op 0.2 ongeveer.
Hoe hard kan je dat aantrillen? Heeft niet veel nodig lijkt mij.
Een trilplaat is een trilplaat.
K denk nu niet dat het zoveel goedkoper gaat zijn om zelf te hervullen maar het scheelt me wel naar het containerpark te gaan met een koolstoffilter en vragen op te roepen.
Knip 'm los en vouw hem op, koolstof kan prima in het gazon of in de aarde verwerkt worden.
Ik heb een koolstoffilter tegen de rook in huis, tegen geurtjes en in de chemie gebruiken we ze voor van alles. Nog nooit iemand die daar een vraag over gesteld heeft.
Juist gezien, infinity heeft nu een koolstoffilter op de markt die “hervulbaar” is (wat ze allemaal zijn met desnoods vaste punten uit te boren en schroefdraad te trekken en met bouten terug vast te schroeven).
Daar hebben ze geen trilplaat nodig, dus de andere ook niet zou ik zeggen 😅).
Een filter gaat vroeg of laat wat “ lekken “ .
Je moet je voorstellen dat je afzuiging wat trillingen veroorzaakt en de boel richting de zwaartekracht zakt.
Met een kwart slag ná elke draai voorkomt dat de boel te veel inzakt.
Als je er over nadenkt is het soms zo simpel
Ik heb met de laatste filter +- 7jaar gedraaid
Een filter hervullen is wat mij betreft een verkeerde zuinigheid. Als je 'm langer wilt gebruiken draai 'm dan een kwartslag zoals PH donner al zei.
Zet dan een nieuwe reserve filter aan de kant zodat als je geurtjes toch lijkt te ruiken je het meteen kan regelen.
Comment