Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zou die klaar zijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zou die klaar zijn?

    Korting op 420shop
    Hallo, even jullie hulp nodig. Het is mijn eerst plant en zou niet willen dat ik te vroeg zou oosten. Alvast bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Beetje meer info Belle of duidelijkere foto🙃

    Comment


      #3
      Hier kan niemand iets mee Belle.
      Hoe oud is je plant?
      Hoe lang staat ze in de bloei?
      Foto van de hele plant?
      Ik wou ook trichromen roepen, maar dat is toch iets lastiger met een paars soortje.

      enige vuist regel waar je je aan vast kan houden..witte bloeiharen, als die er nog genoeg zijn mag ze nog langer blijven staan.

      Wanneer te oogsten blijft vooral persoonlijk en een trichomen kwestie.

      Comment


      #4
      Ook een paars soortje heeft gelukkig gewon trichomen. Helaas zijn die wel wat lastiger te onderscheiden in kleur.. Anderzijds vallen amber trichomen juist extra op op een paars soortje dus als je een lichte oranje gloed begint waar te nemen moet je zeker niet langer wachten met oogsten.
      Lopend Verslag

      Comment


        #5
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ga maar zoekuh.

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Doe me dan eerst eens een fatsoenlijke foto... zo zie ik ze toch op geen enkele plant...

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Effe inzoomen.

        #6
        Afbeelding 1.jpg Ongeveer zo zijn ze klaar
        Of zo..
        Afbeelding 2.jpg
        Lopend Verslag

        Comment


        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Ik weet wat er gebeurd is,alles is ind weg.
          Sannies shop was gehacked en mensen die met kaart betaalde werden gekloond,gevolg hun hele bankrekening werd kort erna leeg getrokken,dit heeft een hoop slachtoffers gemaakt overal en de naam in een klap volledig kapot gemaakt en over de hele wereld als een Scam winkel neergezet.

          Geloof me alles wat je opgebouwd hebt is een klap kapot en niks meer waard.

          Dus een logische beslissing,dat die van de aardbodem is verdwenen.

          Dan heb je het feit,dat zaden kweken ook slechts nog maar bij de hobby kweker hier gebeurd. In nl neemt men dat risico gewoon niet meer, begrijpelijk ook wel.

          Al die mensen van destijds,zitten in spanje grotendeels en gaan daar in vrede verder.

          Ook die kun je het niet kwalijk nemen, zoals eskarot en de rest.

          Maar ieder langer meedraaiend persoon weet wel dat sannie al compleet weg was sinds 2015 en ook nergens communiceerde zelf meer.,en met hele andere zaakjes bezig was.

        • Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          stafford de verhalen van sannie heb ik ook gelezen her en der. Vraag me alleen oprecht af wie of wat er nog (nakomelingen) herijuana heeft.

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Highrider wat ik me herinner zijn die destijds elders ondergebracht in een Nederlandse webwinkel (weet ff niet meer welke het was) maar die nakomelingen enzo is nooit wat van gekomen,volgens mij hebben die gewoon toen de zaden omgelabeld na hun eigen en verkocht.
      Bezig...
      X