Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beschadigde buds?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: beschadigde buds?

    Korting op 420shop
    ​Wat is er aan de hand met mijn buds? plotseling in minder dan 48 uur waren bijna alle toppen kompleet uitgedroogd.Zie foto
    Dus niet nat of rot,wel in het begin wat sponzig.Dit was mijn eerste kweek onder een Marshydro 4800 die werkelijk een berg aan licht geeft in vergelijk met mijn 2 spectraboxen van 270 watt elk.Er staan fotoperiodieke girl scout cookies ,nu op dit moment van de fotos op ruim 8 weken bloei ,naar mijn gevoel iets te vroeg om te oogsten, maar ik heb toch maar alle nog gezonde toppen geoogst.Kan iemand mij vertellen wat het probleem kan zijn geweest die dit probleem veroorzaakte. Ik had wel een paar dagen hiervoor problemen met de luchtafvoer en een te hoge temperatuur.Alvast bedankt voor het meedenken.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hoe warm is het geweest?
    ik denk dat ze verbrand is

    Comment


      #3
      @bobletsgrow:Het zal ruim in de 30 graden zijn geweest,en de afzuiging stond al die tijd op laag.Wat me verbaast is dat het zo snel ging na de eerste symptomen,terwijl ik juist meer problemen met luchtvochtigheid heb.

      Comment


        #4
        Staan ze toevallig heel nat? dat vraag ik ook omdat je aangeeft dat ze sponzig waren... zo ja, wortelrot..
        Lopend Verslag

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          ja ik weet dat het ee naar antwoord lijkt.. maar ik weet vrij zeker dat het er dan iets mee te maken heeft.. ik heb dit twee keer gehad op dwc en toen waren de wortels nagenoeg verdwenen van de betreffende plant.

        #5
        @ voor het eerst :Ja ze stonden inderdaad iets te nat en ik had ook veel last van varenrouwmug waartegen ik aaltjes heb moeten gebruiken, dus dat het iets met de wortels te maken kan hebben is best aannemelijk.

        Comment


          #6
          top rot, de stam in je top is opengeklapt, waarschijnlijk door teveel phospor vanaf de barst in je stam droogt je top dan in omdat de watertoevoer is belemmerd.

          Comment


            #7
            @ beantwoorders:bedankt voor het meedenken ik zal dit bij een volgende kweek GSC in gedachten houden minder water en iets minder voeding geven.Wat ik wel heb kunnen oogsten,ondanks slechts 8 weken bloei, heeft na een eerste snelle test toch meer dan genoeg power om te gebruiken.

            Comment

            Bezig...
            X