Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannaterra of Plagron

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannaterra of Plagron

    Korting op 420shop
    Vrienden - via de zoekfunctie nog niet kunnen vinden. Ik wil graag zo bio mogelijk kweken en gebruik nu Cannaterra (niet de Professional). Ik zie een hoop Plagron lightmix langskomen en Cannaterra minder.

    je voelt m al aankomen: waarom kiest men voor Plagron en niet voor Cannaterra? Ben erg benieuwd.

    #2
    Hey, kijk ook even naar biotabs. Dat is 1 keer je grond voorbereiden met wat poeders, daarna na 4 weken nog ff wat bijvoeden en in de bloei 1 keer per week een booster. De rest alleen water. Geen gedoe meer met flesjes, pipetjes en ec meters iedere dag. Je hoeft je water ook niet af te zuren. Je voedt je bodem, niet je plant. Super makkelijk en goede resultaten. Kijk maar naar de kweekverslagen van mij en van captain fantasy in de micro sectie. Laat maar ff weten als je vragen hebt.

    Comment


    • stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ja hoor, heb Northern light auto gekweekt in de mgb en haalde daar ong 100gram vanaf😜

    • Deviezepresident
      Deviezepresident commented
      Editing a comment
      Met jouw welbevinden kom ik per DM in de lucht als de tijd daar rijp voor is met wat specifieke vragen. Zal ondertussen ook de kweekvwrslagen lezen.

    • stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ja prima hoor!

    #3
    plagron zie je veel door euros gepompt in marketing, meest verkrijgbaar en het werkt, maar canna moet wss totaal niet onderdoen qua ervaring en effect.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #4
      Dit lijkt mij wel een gebalanceerde vergelijking: https://www.onestopgrowshop.co.uk/bl...choose-and-why

      Je weet overigens natuurlijk nooit welke belangen iemand heeft.

      Comment

      Bezig...
      X