Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging eerste weken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Afzuiging eerste weken

Korting op 420shop
    Binnen kweek, tent, 60x60.

Doen jullie vanaf dat de zaailingen opkomen gelijk de koolstof filter aan en de fan voor wind circulatie?

Ik heb de afzuiging altijd aan maar er zit een fancontroler in
    stel een temperatuur in een laagste snelheid en het volume van je tent en de afzuiger regelt de rest
    Dus ventilatie staat altijd zachtjes voor lucht verversing

Van secret jardin is hij speciaal voor 60x60 tent
    Staat bij no-meracy shop bij de aanbevelingen

Comment

De koolstoffilter is de eerste weken niet perse nodig, maar ik doe dat altijd wel. Simpelweg omdat het teveel gedoe is om de filter op de afzuiging te monteren als de tent al volledig draait.

Afzuiging wel altijd aan voor verse lucht, maar dat kan in het begin op een heel laag standje omdat je plantjes in hun eerste weken toch graag hogere temperaturen en luchtvochtigheid hebben.

Comment

Bij stekken de afzuiging uitlaten, want je wilt een hoge LV hebben. Daarnaast is het ook niet goed voor de filter zelf.

Zaailingen hebben die LV niet echt nodig en kun je dus een timer zetten, zodat die wel wat verse lucht aanzuigt.

Het gaat pas echt stinken als de klok verzet wordt en ze gaan bloeien, tot die tijd zou ik het gebruik van de filter reduceren.

Comment

Afzuiging moet bij zaailingen niet zoveel maar je doet er best aan om niet teveel te kutten. Planten hebben zuurstof nodig om te kunnen groeien. In mijn huidige kweek heb ik die met opzet even trager geplaatst om ze te kunnen stunten.

Comment

blijft zo luid he , gyproc wandjes ga ik nu nog mogen volstoppen met geluidsisolatie indien er es volk blijft slapen fzo.

de gehele stofwisseling verbeterd wat met alles aan, vooral het droogtrekken en schieten van wortelmassa is wat beter met alles aan vind ik persoonlijk.
            Ganja always does the trick.

Comment

Bezig...
            X