Hallo iedereen,
Nieuw hier.
Heb eindelijk de stap gemaakt om zelf een plantje te kweken.
Omdat ik niet zomaar een ruimte kan gebruiken om een tent te zetten ( kids, bezoek,... ) heb ik voor de minigrow gekozen.
absoluut niets van ervaring. Wel al veel gelezen de laatste weken.
Dus mijn plan.
Ik heb dus een minigrow en zo een start pakket gekocht met 2 autoflower zaadjes ( Bubble gum )
Heb mijn eerste zaadje laten weken ( +/- 10u ) en ligt nu in een nat doekje in een zip bag.
Ben van plan het zaadje ineens in de de finale pot te planten omdat ik lees dat autoflower verpotten meestal niet aan te raden is.
ik dacht van heel simpel te beginnen en gewoon water geven, zonder voeding supplementen enz. omdat ik er nog te weinig van ken.
Maar mijn grote vraag is toch hoe ik het licht schema moet instellen.
Ik lees van 24/0 18/6 enz...
Ik zie ook die in de groeifase 18/6 doen en in de bloei fase 12/12.
Maar ook dat je niets moet veranderen aan het licht schema gedurende de hele groei en bloei fase.
Nu weet ik het helemaal niet meer.
Ik verwacht nu ook geen super oogst met een mini grow en nul ervaring.
Maar ik wil mijn plantjes natuurlijk ook niet verkeerd gaan groeien en dat er schimmel en dergelijke op de plantjes komt.
Welk licht schema is aan te raden en is er best een ander schema voor groei en bloei voor een autoflower?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Nieuw hier.
Heb eindelijk de stap gemaakt om zelf een plantje te kweken.
Omdat ik niet zomaar een ruimte kan gebruiken om een tent te zetten ( kids, bezoek,... ) heb ik voor de minigrow gekozen.
absoluut niets van ervaring. Wel al veel gelezen de laatste weken.
Dus mijn plan.
Ik heb dus een minigrow en zo een start pakket gekocht met 2 autoflower zaadjes ( Bubble gum )
Heb mijn eerste zaadje laten weken ( +/- 10u ) en ligt nu in een nat doekje in een zip bag.
Ben van plan het zaadje ineens in de de finale pot te planten omdat ik lees dat autoflower verpotten meestal niet aan te raden is.
ik dacht van heel simpel te beginnen en gewoon water geven, zonder voeding supplementen enz. omdat ik er nog te weinig van ken.
Maar mijn grote vraag is toch hoe ik het licht schema moet instellen.
Ik lees van 24/0 18/6 enz...
Ik zie ook die in de groeifase 18/6 doen en in de bloei fase 12/12.
Maar ook dat je niets moet veranderen aan het licht schema gedurende de hele groei en bloei fase.
Nu weet ik het helemaal niet meer.
Ik verwacht nu ook geen super oogst met een mini grow en nul ervaring.
Maar ik wil mijn plantjes natuurlijk ook niet verkeerd gaan groeien en dat er schimmel en dergelijke op de plantjes komt.
Welk licht schema is aan te raden en is er best een ander schema voor groei en bloei voor een autoflower?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Comment