Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantjes die niet bloeien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plantjes die niet bloeien?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

ik ben begonnen met het kweken van wiet indoor maar heb een paar probleempjes…
    ik heb op 1september2024 2 plantjes geplaatst die tot vandaag nog steeds niet in bloei zijn gegaan hoe kan dit?
    En op 10november2024 heb ik nog 2 andere plantjes erbij gezet en die zijn eerder in de bloei dan de eerste 2 kan iemand misschien uitleg geven?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Weet niet wat voor plantjes je hebt en hoeveel uur licht je geeft als je autoflowers hebt die gaan automatisch in de bloei heb je feminised zaad zal je naar 12/12 moeten omschakelen met de licht uren om de plant in bloei te laten komen.
    Het klinkt of de eerste feminised zijn en de laatste 2 autoflower

Comment

• C4N4B1SBL4Z3R
      C4N4B1SBL4Z3R commented
      Editing a comment
      Hallo!
      Dankje voor je antwoord!
      Inderdaad de eerste 2 zijn feminised autoflower en de laatste 2 normale autoflower..
      En ik geef ze 12/12 licht/donker.
      Ze staan er al van september2024 vind het best wel lang..

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Als t allemaal autoflowers zijn is dat veel te lang ja zouden al lang in bloei moeten staan.
      Autoflowers hou je t liefst op 18uur licht 6 uur donker of 20/4 dan leveren ze t meest op

Hier onlangs gelezen dacht ik dat men ng afjes gehad heeft die niet bloeiden. Ik dacht dat lr2 toen uitleg gaf over fout in de genetica... ik dacht ook iets te lezen over bloei uitlokken maar dat kunnen fabeltjes zijn. Jammer alleszins.

Wss wel iets met ruderalis gen die autobloei moet starten, maar dat blokeert, alsook de normale bloei bij het photodeel vd genetica werkt ook niet meer dan...

En blijven ze groeien de oudste?
    Ganja always does the trick.

Comment

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ja klopt was bij mij zal m ff opzoeken

Hier n uitgebreid antwoord
    Ik heb ik mijn tent 3x een autoflower Gorilla glue zijn alle 3 tegelijk ontkiemt en naar hun eindpot gegaan. staan heel de tijd op 18 6 Nu zijn er 2 die al 3 weken in de bloei staan de 3e nog geen bloeihaartje te zien. Blijft ook iets achter en bladkleur is heel anders Zou het kunnen dat er perongeluk een feminised zaadje

Comment

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Wesley pipes Ik heb die plant na 8 of 9 weken nog geen teken van bloei in de kliko gedumpt

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ah ja juist . Heb ik nog nooit meegemaakt was het wat vergeten ook, hmm word moeilijke beslissing hier dan...

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Als de planten nu al meer dan 12 weken staan zonder bloei verschijnselen zou ik ze lekker opruimen en nieuwe plaatsen

Heb ook eens autoflowers gehad van huismerk wat uiteindelijk fotoplanten bleken.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Welke breeder was dat dan? Want als je goedzaad koopt kan het eigenlijk niet mis gaan?

• Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      “Huismerk” algemeen bekend als wietzaadjes .nl

Dit is niks geks,autoflowers genen zetten niet altijd door waardoor het wel autoflowers zijn maar de photo genen uitblinken en ondanks je autoflowers hebt gezet,het dan toch photo planten worden ondanks de rudelaris genen.

Dit komt wel vaker voor en is niks om je zorgen over hoeven te maken

Ik vind je verhaal wel kortzichtig door de bocht kwa info,want ik gok dat je gewoon 18/6 kweekt het auto tijdschema.

Deze 2 anderen dames die photo zijn uitgeslagen zullen ind niet bloeien en lekker doorgroeien.

volgende keer alleen fem zetten
    en geen normale als je niet de kennis en het inzicht hebt is het vaak te laat voor je de man verwijderd al.
    1banaantje hoeft maar open te gaan en je hebt in een tent al een complete zaden ronde.

staff

Comment

Bezig...