Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnersvragen en hoe discreet te werk gaan.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Chat GPT zegt liever niet. Werking van filter is dan ook minder... Ik hou t wel gewoon zo.

Temperatuur is gelukkig weer acceptabel. Kan nog wat hoger maar wil niet meteen teveel stroom trekken dus rustig aan. Heb een 2000w olie radiatorkachel ernaast staan, op een tijdschakelaar.

Comment

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Blaas je nu de lucht ook naar buiten via een rooster in de muur of iets dergelijks?

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Je kan de meeste koolstoffilters zowel als inlaat als uitlaat gebruiken maar zeker niet alle. Heeft te maken met de opbouw van de koolstoflagen. Ga je hem gebruiken als uitlaatfilter dan zou ik wel een extra stoffilter plaatsen, anders komt dit tussen de koolstoflagen en vermindert het de actieve werking. Vergelijk het met een uitlaat van een auto.. die kan je in de meeste gevallen ook niet achterste voren monteren.. De route door de demper is gewoon anders wat een andere werking oplevert. Of met een osmoseapparaat. Maar al je gewoon een canlite filter of vergelijkbaar hebt voorzie ik geen problemen. Denk er wel aan dat ongefilterde lucht door je afzuiger gaat, dus ook eventuele insecten, stof etc.. dat zal de levensduur verminderen

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Met actieve inlaat met filter heb je dat niet.

Of effe een insectengaas met wasemkap filter op de afvoerbuis zetten in je tent.
Bezig...