Re: Wanneer oogsten? Trichomes
Vandaag tweede nothernlight omgehaald. Dat was dus zeker twee dagen te laat.
Hoezo ? waren de trichomen niet goed ?
Nee, maar ik heb 5 kleinere toppen, maar misschien niet de hoofdtop al weg kunnen gooien.
En toch, toen ik vandaag keek met de microscoop, zag ik verdomd een paar amber trichomes.
Dus wie weet, wat dit ondanks het afval, voor een wietje oplevert.
Als dingen misgaan leer je het meest.
Ik realiseer me nu pas, dat deze plant het begin van het probleem was.
Daarom zat de rot bij de andere twee alleen nog maar aan de buitenkant. (achteraf stom)
Over planten gezond houden, de gezondste nothernlight met de mooiste dikste toppen, is niet de plant die het opgaf.
Het was een andere die iets achterbleef, ook in het aanmaken van bloemen,
Dit achterblijven schrijf ik voor ledig toe aan mijn water en voeding geven.
Een tweede reden om de NL om te halen, waren overigens witte vlekken. Dat had ik al veel eerder, maar het werd toen niet erger.
Nu werd het wel erger. Weer een teken, dat de afweer van de plant minder word.
Ik ben bang dat dit onbedoeld op een test uitdraait is, hoe bestand een superskunk is tegen een ander rottend familie lid.
Ik zag namelijk ineens ook op de superskunk, dat witte spul. even goed in de gaten houden, of nu de bron weg is, er wat veranderd voor de superskunk.
Je kan het in principe van de bladen afvegen. De naam van dat witte spul, ben ik kwijt, maar morgen dus maar even de superskunk schoonmaken, als dat nodig lijkt.
En even kijken wat dat witte soul nou precies was. (ik weet nog dat ik er op dit forum een vraag over gesteld heb)
Vandaag tweede nothernlight omgehaald. Dat was dus zeker twee dagen te laat.
Hoezo ? waren de trichomen niet goed ?
Nee, maar ik heb 5 kleinere toppen, maar misschien niet de hoofdtop al weg kunnen gooien.
En toch, toen ik vandaag keek met de microscoop, zag ik verdomd een paar amber trichomes.
Dus wie weet, wat dit ondanks het afval, voor een wietje oplevert.
Als dingen misgaan leer je het meest.
Ik realiseer me nu pas, dat deze plant het begin van het probleem was.
Daarom zat de rot bij de andere twee alleen nog maar aan de buitenkant. (achteraf stom)
Over planten gezond houden, de gezondste nothernlight met de mooiste dikste toppen, is niet de plant die het opgaf.
Het was een andere die iets achterbleef, ook in het aanmaken van bloemen,
Dit achterblijven schrijf ik voor ledig toe aan mijn water en voeding geven.
Een tweede reden om de NL om te halen, waren overigens witte vlekken. Dat had ik al veel eerder, maar het werd toen niet erger.
Nu werd het wel erger. Weer een teken, dat de afweer van de plant minder word.
Ik ben bang dat dit onbedoeld op een test uitdraait is, hoe bestand een superskunk is tegen een ander rottend familie lid.
Ik zag namelijk ineens ook op de superskunk, dat witte spul. even goed in de gaten houden, of nu de bron weg is, er wat veranderd voor de superskunk.
Je kan het in principe van de bladen afvegen. De naam van dat witte spul, ben ik kwijt, maar morgen dus maar even de superskunk schoonmaken, als dat nodig lijkt.
En even kijken wat dat witte soul nou precies was. (ik weet nog dat ik er op dit forum een vraag over gesteld heb)
Comment