Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dan zit je toch al over de 9 weken bloei, en ik zie nu al best wat amber trichomen.
Zou niet al te lang meer wachten denk ik.
Of je een high of stoned wietje wil kun je misschien beter in je keuze meenemen als je zaadjes koopt.
Als je een stoned wietje te vroeg oogst is ze wel iets meer high, maar zoals je ziet zijn er nog veel heldere trichomen, die doen niet zoveel, dus is eigenlijk zonde.
Dan kun je beter een strain met meer Sativa eigenschappen zoeken, die kun je dan wel helemaal afbloeien en dan zie je veel meer de melk-witte trichomen die je zoekt.
Gewoon nog een beetje geduld uitoefenen ,wat is een weekje of hooguit twee tegenover de voorbije weken die
gepasseerd zijn al ,beter stoned dan high toch vind ik persoonlijk
je hebt 3 weken de tijd om te oogsten afhankelijk van wat voor stonde je er van wilt hebben
wil je ko of licht hoelang je wacht hoe ko er je gaat dit heeft te maken met het persstage haartjes dat bruin kleurt
Welk is de beste apparatuur om de trichomen te bekijken van een actieve plant in pot?
Ik heb nu pocket microscoop maar ik ben er mee aan het klungelen..
Installeer photoshop op je computer en volg de volgende instructies van de youtube video hieronder.
Zo kun je uitvergroten tot heel erg ver, zonder kwaliteit van je foto te verliezen.
Comment