Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik ben aan het twijfelen om 2 van de planten die ik heb om te hakken. Het is een sativa soort en geen auto flower. De voeding die ik gegeven heb is plagron algra bio grow en bloom. Ik ben pas sinds 2 dagen aan het spoelen... ze staan in aarde in potten op het balkon.
De bloeiharen zijn voor 70% bruin. De trichomen zijn nog niet Amber kleurig maar ik wil voor graag een high wietje kweken. De andere plant die ik nog heb wil langer laten rijpen, op hoop van zegen. Wat zouden jullie doen gezien de trichomen en het herfstachtige weer dat in aantocht is? (Nog een paar dagen en het word savonds 4 a 5 graden buiten)
alvast bedankt voor jullie reacties!
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Wachten. Ik zie doorzichtige trichomen (en witte pistels). Nog een week of drie.
Als je een high wietje wilt, waarom doe je dan niet gewoon wat minder in je joint? Of neem een paar hijzen minder.
Dat is kwantitatief gezien ook nog eens voordeliger. Want je hebt minder nodig voor hetzelfde effect dus doe je langer met je sterke wietje.
Planten kunnen tegen de koude nachten. Je krijgt inderdaad wat verkleuringen Zolang het niet een week achtereen vriest kunnen onze planten daar wel mee dealen.
In mijn ogen is het een beetje een fabel, in de wereld geroepen door ongeduldige kwekers die graag willen oogsten. Oogstkoorst heet dat. Al die moeite doen om een kwalitatief goed product te kweken en dan te vroeg oogsten is super zonde. Vinnik.
Succes ermee, en als je weer twijfelt dan plaats je gewoon weer een foto hier.
Ook ik heb probleeem met wanneer ik moet gaan rippen laatste week voor spoelen
Iemand idee hoever dit is? is nu week 12 autoflower northelight zijn 1.20 hoog en nog erg klein kwa volume toppen
Als ik nu zou gaan rippen is er geen weg terug moet ik na een week spoelen en knippen
Wil zeker niet te vroeg zijn
Comment