Fotos van paar dagen geleden,..ga dadelijk weer kijken,..nog wat fotos proberen te knippen..al is er weinig zonlicht voor macro
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer oogsten? Trichomes
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Krijg nu geloof ik wel toprot ..op 1 plaats..morgen weer kijken..... heb nu weer wat fotos geknipt..alleen staan op fotocamera en kan ik nu nog niet overzetten...dus even mobiel geknipt(ruikt mega sterk en lekker)Last edited by Likeit40; 17 October 2021, 14:02.
Comment
-
Thnx Nederhigh voor reply ,..begint erg spannend te worden enerzijds wil ik toprot voor blijven..en bij het eerste gwn te oogsten...of gedeelte weghalen.. ik twijfel nog,..en ..zoiezo met oogst de vermoedelijke top apart houden... of gwn nog wachten tot einde...maar neem aan als ik zou oogste, toch wel iets merk na weken drogen ongeacht 1 a 2 weken te vroeg?
Comment
-
Is deze plant qua trichomen klaar voor oogsten.is helemaal mislukt deze plant heel klein maar goed zit wel iets aan😂 maar kan iemand mij vertellen aan de hand van fotos of de trichomen goed zijn zo of beter even wachten met knippenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
Comment