Nog wat fotos, weet iemand wat je precies meer ziet met UV licht?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer oogsten? Trichomes
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Miss ananas (eerste 3 foto's) is een indica- lady en loopt op haar einde, denk ik
Eerste dame die ik ooit heb groot gebracht.. Dus ik twijfel nog of ze er klaar voor is.. Trichomen blijven al een week melkwit met heeeel weinig amber in..
Iemand die me raad kan geven
Ook voor Miss Jackeline ( laatste 2 foto's) zoek ik wat back up.. Die heeft veel meer amber.. 30%, maar is dan ook een sativa-indica mix.. Haar blaadjes beginnen nog maar net te verwelken.. Beide dames staan sinds 2 weken op een dieet van enkel water..
Welke goede ziel helpt deze beginnende kweekster met haar allereerste dames?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 1
Comment
-
Ik zou zeggen geniet van dit warme weer en laat ze zo lang mogelijk staan je toppen worden nu alleen maar dikker en voller en dubbele bloei
zo lang er geen regen of veel vocht is krijg je haast geen toprot en kan je ze lekker door laten bloeien.
Ik laat die van mij staan tot het weer slechter word en de mijne zijn eigenlijk ook al klaarGod was never on your side..
Comment
-
Dus gewoon water blijven geven en de dorre blaadjes afhalen?.. Donderdag verwachten we de eerste regen maar ik kan haar altijd droog onder de overkapping zetten.. Daar ze geen grote bladeren meer heeft dacht ik dat ze niet meer zou vorderen, maar dat is blijkbaar niet waar dan?.. En de Jackeline... Is het goed om die te laten staan? Die heeft al wel een 30% amberkleurige trichomen.. Wel de meeste op de suikerblaadjes...
-
-
Beste medegroeiers,
Nu het wat minder weer aan het worden is en mn Amnesia auto flink bijna klaar is heb ik een vergrootglas gekocht om de trichomen te bekijken.
Ik krijg hem niet verder ingezoomd. Graag wil ik weten wat jullie vinden. Milky genoeg? Of nog wachten? Ik vond ook wat toprot vandaag dus wil niet teveel risico nemen maar ik wil ook niet te vroeg oogsten. (pistols zijn 70 procent bruin)
Graag jullie mening.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Hey all,
bijna klaar om te oogsten?
al bij al zijn ze slechts 7 weken oud,
het zijn AFjes Sweet zz van rqs.
hebben het wel warm gehad de vorige weken met die hittegolf en zo.
toch al veel Amber te zien volgens mij.
toch wel nog witte groeiharen te zien ook.
wat is jullie mening?
AE71C4BB-B6F8-4E6B-8EB2-FB003131F100.jpeg
0C3FBC43-2D8C-4647-A96E-DB0605BCBB7E.jpeg
FA0A2B51-EBAE-4FEC-87CA-0DD2497617EA.jpeg
A3D8074C-6979-4A69-A469-46FEEA8E5349.jpeg
F599BA20-E37D-4A44-93EB-BB3EC5023CC4.jpeg
thx alvast voor de replys!
Comment
-
Dacht al dat het vroeg was,
Dus het is niet omdat je Amber trichomen ziet in de 5 de bloeiweek dat de plant bijna klaar is?
-
Ik zeg 5 de bloeiweek, is men eerste kweekje,..
ze zijn uitgekomen op 6 juli, dus nog maar 7 weken oud,..
ik post vnvd nog eens in men kweekverslagje.
De ene heeft bijna GN witte haartjes meer, die zijn allemaal mooi bruin/ Amber/ rood geworden,..
Miss door de warmte dat ze Het iets vlugger Moe zijn?
Of kan dit niet?
-
-
Ik heb hier een foto van Hollands hoop. Iemand een idee hoe ver ze is met bloeien? Ik denk twee weken in bloei...
En nog even een grotere foto IMG20200914190843.jpgLast edited by QnQ; 28 September 2020, 12:31.
Comment
-
De bovenkant van mijn plant lijkt prima om te oogsten (veel bruine haartjes en bladeren zijn ook veel meer verkleurd en lichter geworden) terwijl het onderste deel nog mooi groen is met veel witte bloeiharen. Moet ik in dit geval een deel van de plant oogsten en dan wachten met de rest??Last edited by Loeki; 1 October 2020, 08:55.
- Likes 1
Comment
-
Hallo, mijn (niet-autoflower) planten staan nu al ongeveer een week of 6-7 in de bloei. De toppen groeien echter zeer ongelijk, maar dit verwachtte ik al. Ik verwachtte echter niet nu al amber trichomes te zien bij de meest-rijp-lijkende toppen. Ik zie hier en daar nog een paar clear trichomes en ik weet niet zeker of ik op nog meer amber moet wachten. Wat denken jullie, zien deze foto's er uit alsof ik al enkele toppen kan oogsten? Ik heb wel gisteren nog voeding gegeven bij het water geven, aangezien ik er vanuit ging dat ze nog wel minstens 2 weken zouden moeten..
Comment
-
@Rreppellsteeltjam oke bedankt, dan blijf ik gewoon voeding geven tot het einde aangezien ik niet goed kan inschatten hoelang ze nog moeten. Ik heb echter wel steeds meer last van toprot. Is het dan niet verstandig om de topjes zoals die op de foto alvast te oogsten? Of is het echt nog te vroeg?
Comment
Comment