Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten? Trichomes

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fotos van paar dagen geleden,..ga dadelijk weer kijken,..nog wat fotos proberen te knippen..al is er weinig zonlicht voor macro
    Attached Files

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Begint langzaam ergens op te lijken! Nog wel veel helder, beetje milky.

    Krijg nu geloof ik wel toprot ..op 1 plaats..morgen weer kijken..... heb nu weer wat fotos geknipt..alleen staan op fotocamera en kan ik nu nog niet overzetten...dus even mobiel geknipt(ruikt mega sterk en lekker)
    Attached Files
    Last edited by Likeit40; 17 October 2021, 13:02.

    Comment


      Thnx Nederhigh voor reply ,..begint erg spannend te worden enerzijds wil ik toprot voor blijven..en bij het eerste gwn te oogsten...of gedeelte weghalen.. ik twijfel nog,..en ..zoiezo met oogst de vermoedelijke top apart houden... of gwn nog wachten tot einde...maar neem aan als ik zou oogste, toch wel iets merk na weken drogen ongeacht 1 a 2 weken te vroeg?

      Comment


      • TheBigDudeski
        TheBigDudeski commented
        Editing a comment
        Als het echt toprot is moet je dat zsm wegknippen en hopen dat het zich niet verder verspreid (heeft).

        Deze moeten nog wel een week of twee gok ik zo.

      Laatste 2 dagen gebeurt echt zo balen....Zal wel toprot zijn... dus vandaag nog ruim weg knippen en hopen dar het niet uitbreid en toch wachten 2 weken en dan ook afwachten toprot... zou zonde zijn als ik elke x kom en ik weer meer toprot heb? (Dan beter oogsten)1 foto met en 1 zonder
      Attached Files

      Comment


        Is deze plant qua trichomen klaar voor oogsten.is helemaal mislukt deze plant heel klein maar goed zit wel iets aan😂 maar kan iemand mij vertellen aan de hand van fotos of de trichomen goed zijn zo of beter even wachten met knippen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Plaats anders even een foto van het hele plantje.
      Bezig...
      X