Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vind het moeilijk te zien bij deze vergroting en resolutie, maar gezien het grote aantal witte haren denk ik dat je nog even geduld moet hebben. Ook zie ik volgens mij nog niets dat op amber lijkt, hetgeen mij doet vermoeden dat je nog veel clear trichomen hebt.
Vind het moeilijk te zien bij deze vergroting en resolutie, maar gezien het grote aantal witte haren denk ik dat je nog even geduld moet hebben. Ook zie ik volgens mij nog niets dat op amber lijkt, hetgeen mij doet vermoeden dat je nog veel clear trichomen hebt.
Bedankt voor jullie antwoord, toch hier en daar knop moeten wegnemen wegens beginnende toprot.
Weet niet hoe het weer in NL is maar in Belgie is het rotweer.
We verwachten vanaf maandag volle zon dus laat ik hem nog een weekje staan en hou em dagelijks in de gaate met de loup voor toprot.
@Goudket.. gebruik de zoekfunctie eens op deze site.. of zoek via je zoekmachine in mijn zoektocht die 60seconden duurde ben ik al meerdere topics tegen gekomen die jouw vraag beantwoorden
Comment