Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Makkelijke manier om over te potten (geen vraag)
niks 'afkraken mag' !!
toen ik het las weken terug heb ik gelijk hetzelfde systeem toegepast, simpele yoghurt potjes (die ik toevallig al aan het sparen was) versneden zoals in je eerste manier .. beetje cunning snijwerk op de bodem van de lift-stukjes maar ik bracht het er goed vanaf vond ik toen ..
net nu een uur geleden verpoot..
EN JAH HOOR .. alles kwam netjes en vlotjes uit zen potjes en zit in een minimum van tijd in zijn nieuwe pootjes .. top idee goed uitgedacht en gebracht .. dikke rep +
Het werkt fantastisch. Ik zou bijna zeggen er moet een patent op worden aangevraagd. Leg het eens neer bij een producent van plastic potjes.Zouden ze zo in de handel kunnen brengen. Buitenom onze plantjes worden er heel veel soorten planten over gepoot.In NEDERLAND EN WERELDWIJD
Me too. Gewoon direct in grote pot.
Geen planten stressen met ompotten.
Dat geeft alleen maar achterstand want na het ompotten moeten de planten weer wennen aan de nieuwe grond.
Comment